Nuffern Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Klikk på lenken for å laste ned PDF: https://skydrive.live.com/redir?resid=2511059C870E6866!950&authkey=!ABqWdZYn8G531xI 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Thanks, fant en veldig nyttig commando for dual screen som jeg har vært på jakt etter 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Takker, greit med litt lektyre. Hvilke ang. 2-skjermer tenker du på? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Takker, greit med litt lektyre. Hvilke ang. 2-skjermer tenker du på? Win + shift + venstre eller høyre piltast. Denne flytter programmet over til en annen skjerm. Spesielt nyttig for meg da jeg har koblet til en receiver som blir oppført som en usynlig skjerm, og av og til klarer programmet å bli rotet inn på den "skjermen" som er usynlig for meg, da er det digg å få de tilbake ved et tastetrykk 3 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 TAKK, den der er nyttig for meg også. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 En annen god nyhet med Windows 8 er at man kan bruke PowerShell i ledertekst for enkelt å gjøre forandringer på installasjonen, eller feilsøke f.eks. Windows Update. http://blogs.technet.com/b/heyscriptingguy/archive/2012/08/24/use-powershell-3-0-to-find-enabled-windows-8-features.aspx Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Litt off-topic, men PowerShell ISE er blitt utrolig bra i Windows 8 versjonen. IntelliSense og greier... kjekt å ha, ettersom nær sagt alle andre shell har hatt sofistikert autocomplete fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå