Talker Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Min mor skulle hatt seg en ny bærbar da den gamle holder på å demontere seg selv, samt at ytelsen er noe helt sinnsykt dårlig. Eneste kravene som stilles er at nettsurfing skal gå smertefritt, at "facebook-spill" skal gå smertefritt, og at den har såppass byggekvalitet at ikkje skjermen knekker eller blir slapp i innsfestingene etter en tids bruk. Noe som har skjedd med endel av pc'ene her i huset opp igjennom. Den bør da heller ikke stå å hvine på maks viftehastighet når den står på idle, og ikke blir brukt, noe denne gjør nå. Noe spesielt jeg bør se etter? Eller burde egentlig alle bærbare til rundt 3000,- klare seg? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Har nå sett litt på Lenovo 580 som lefdal selger til 4000,- Intel i5 2450m 750GB Hdd (trenger sikkert ikke mer enn 20Gb ) 6GB ram Hvordan er det med lenovo og byggekvalitet? Er lenovo et annerkjent merke eller et slikt billligmerke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Lenovo er såvidt jeg vet en veldig godt beryktet produsent Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har akkurat kommet over flere tilbakemeldinger om skruer som løsner og hengsler som brekker etter kort tids bruk på lenovo g570.. Det var da som svarte.. Hadde igrunn fått trua på denne. Forslag? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 For å utvide søket litt da.. Hvilken prosessor burde jeg gå for? i5 er vek kanskje ikke noen nødvendighet til slik enkel bruk? Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 nei, i3 eller amd prosessor er mer enn nok. f.eks : http://www.dustinhome.no/product/5010636600/asus-k53tk-amd-1-5-4gb-500-hd7670m-15-6-w7hp/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå