RandiA Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Arrowroot kokt, brukt sammen dagens middag.(Se blogg.) Bilde 26 – 26.Oktober: Arrowroot (Maranta arundinacea) - kokt Exif: 1/13 - f/4.5 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Endret 26. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ser ut som snøen kom overraskende på blomstene også, meget illustrerende bilde! Denne merkelige frukten (?) ble jo også delikat å se på, hvordan smakte det? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Ser ut som snøen kom overraskende på blomstene også, meget illustrerende bilde! Denne merkelige frukten (?) ble jo også delikat å se på, hvordan smakte det? Ja, like overraskende hver høst det - når snøen kommer. (Smaken har jeg sagt litt om i bloggen, link over bildet) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Bilde 27 – 27.Oktober: Malus Dolgo trosser vinteren Exif: 1/125 - f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Flott bilde som sier at vinteren er her. fin skarphet å farge i Bæra. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Dessverre ikke helt fokus nei....(Det er prydeple) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Bilde 28 – 28.Oktober: Vinterland - litt for tidlig Exif: 1/1000- f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Litt mer Vinterlig i dagens blogg. Endret 28. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ikke helt fokus? Det er da fokus på den nærmeste delen av prydeplet så vidt jeg kan se? Kjekt dandert hvit pynt også. Dagens hadde en fin sti som svinger seg innover. ...og jeg er redd denne tiden er her nå. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Skremmende tidlig vinter synes jeg... Men bildene blir jo dekorative, flott rødfarge på eplene, fint med snøen oppå. Det siste er jo veldig nasjonalromantisk og vinterlig også. Ville muligens forsøkt å redusere noe på blått i det? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Skremmende tidlig vinter synes jeg... Men bildene blir jo dekorative, flott rødfarge på eplene, fint med snøen oppå. Det siste er jo veldig nasjonalromantisk og vinterlig også. Ville muligens forsøkt å redusere noe på blått i det? Ja, du er inne på noe der....men har liten tid til det nå...... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Ikke helt fokus? Det er da fokus på den nærmeste delen av prydeplet så vidt jeg kan se? Kjekt dandert hvit pynt også. Dagens hadde en fin sti som svinger seg innover. ...og jeg er redd denne tiden er her nå. Takker k.n.b ... ja den stien er en favoritt å gå - og jeg tror det er vanskelig å gå tilbake til en fin bar-høst nå. De tunge snø-mengdene har nok ødelagt det meste av vegetasjonen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Ingen særlig tid for fotografering i dag, men det var I hvert fall blå himmel. Bilde 29 – 29.Oktober: Kirsebærtreet møter vinteren Exif: 1/500- f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Høstblader mot blå himmel blir vakkert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Høstblader mot blå himmel blir vakkert. Ja, - mulig det ble i mørkeste laget...men det er bedre i stor størrelse. Enkel løsning i dag Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Intressant å lese om Arrowroot. Minner den litt om potet i smak? Bilde 27 er veldig pent! Fine farger og teksturer. Ser skarpt ut på min skjerm. Herlig vinterstemning i bilde 28. Fint lys og komposisjon, og det ser litt morsomt ut at de går så tett etter hverandre. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg likte bildet av Vinterland. Koselig med turgåerne, og vakker vintersol. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Intressant å lese om Arrowroot. Minner den litt om potet i smak? Bilde 27 er veldig pent! Fine farger og teksturer. Ser skarpt ut på min skjerm. Herlig vinterstemning i bilde 28. Fint lys og komposisjon, og det ser litt morsomt ut at de går så tett etter hverandre. Ja, minner om potet. Takker for kommentarer, Helena Jeg likte bildet av Vinterland. Koselig med turgåerne, og vakker vintersol. Takker, Bykatt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Det var mørkt da jeg kom hjem i dag....så det ble ingen fotografering, kunne tatt den flotte månen Linepusle og jeg så på hjemveien, men jeg hadde ikke kamera med. Tok bare dette i mørket i glasshuset...det var stativ-bruk, derfor ble det noe, men ikke bra nok til et "frittstående " bilde i dag: Bilde 30 – 30.Oktober: Pelargonium peltatum i mørket Exif: 15- f/5.0 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Endret 30. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det siste spoiler-bildet var jo riktig så pent. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Enig, nr 2 i spoiler er veldig fint, og det ser så levende ut, som om jeg kunne ta på blomsten. Takk for en fin oktoberfest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå