RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Fallen rose i speiling - oppdaget det tilfeldig, når jeg stod i en spesiell vinkel i forhold til lyset kom speilingen frem. Selv om vannet er noe grumsete...så er det da en speiling. Bilde 11 – 11.Oktober: Bonica i speiling Exif: 1/40 - f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Flott rose, og en meget fin speiling. At vannet er grumsete gjør ingenting. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Takk k.n.b.....vannet har vært "brukt før"... Flere av dagens høstbilder i bloggen. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Virkelig et flott bilde! Herlige farger og en flott speiling. Du fanget lyset på en meget bra måte her. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Uff, det er ikke mye som er like irriterende som nettproblemer. Stakkers. Flott rosbilde med speiling, og jeg liker de blå-rosa tonene! Du er så flink til å få frem detaljene i dine bilder. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fungerer bra det vannet du bruker. Det gir interessente bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Takker for hyggelige kommentarer... Ettersom det har vært strålende sol i hele dag, passer det godt med en lysende sol-gul Gjerdesolhatt, blomstrer og blomstrer helt inn I vinteren. Og i dag hadde insektene en liten høstfest med de siste søtsakene i det som enda blomstrer. (Flere bilder i bloggen) Bilde 12 – 12.Oktober: Syrphidae og Rudbeckia laciniata Exif: 1/800 - f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Nydelig blomst i vann. Fint hvordan vannet former seg rundt blomsten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Det ble mer sosialt enn foto-taking på dagens International Photo Walk.. Må bruke ett av de får bildene jeg tok på Walk'n...de fleste bildene tok jeg med "det rette" objektivet. Bilde 13 – 13.Oktober: Fargerike Lademoen Exif: 1/60 - f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Alternativt: Kveldsstemning i Sigurd Jorsalfars veg - det var på hjemvegen og ikke under Walk'n: Endret 13. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vakre blomster, særlig det første på denne siden. Og det siste med sauen var jo fornøyelig Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fine blomster (og sau!). Likte spesielt godt rosa med speiling! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Takk, takk Jan og Keyzer... Ikke så interessant dagens, men det er da fint å se at denne står og lyser og blomstrer over alt enda: Bilde 14 – 14.Oktober: Tanacetum vulgare - Reinfann Exif: 1/60 - f/6.3 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Den sauen er et blinkskudd. Mange søte detaljer i bildet også. Fint lys. Sauer er ålreite dyr. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Fine blomsterbilder som vanlig! Liker spesielt bilde 12. med sine flotte fargetoner og detaljer (fluen!). Saubildet ble meget sjarmerende. Mye å se på og fine farger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Takker, Bykatt og Helena..sauen var fra PhotoWalk'n ja...ellers fant jeg ikke mye, ble bare frustrert av å gå sammen så mange. Litt refereat i bloggen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, ikke lett å ta bilder når man er ute med en så stor gruppe. Våre vanlige fototreffer er mye triveligere. Men det er jo artig når det skjer noe og jeg angrer ikke på at jeg ble med. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Så mye flotte farger Favoritter så langt i festen er Gjerdesolhatt som strekker seg mot himmelen, og speilingen i Nidelven. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Fortsatt fine bilder - gode makroer av blomster. Den 13.oktober er det forsøk på ullfarging? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Ja, ikke lett å ta bilder når man er ute med en så stor gruppe. Våre vanlige fototreffer er mye triveligere. Men det er jo artig når det skjer noe og jeg angrer ikke på at jeg ble med. Samme her Helena...men jeg har travle dager for tiden, så det blir ikke helt hel-hjertet. Så mye flotte farger Favoritter så langt i festen er Gjerdesolhatt som strekker seg mot himmelen, og speilingen i Nidelven. Tusen takk Andreasfe... Fortsatt fine bilder - gode makroer av blomster. Den 13.oktober er det forsøk på ullfarging? Takk, takk, BjørnÅge Endret 15. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Under høst-løvet Bilde 15 – 15.Oktober: Vakker høstdag ved Buckhaugen Exif: 1/125 - f/6.3 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå