RandiA Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Takker for hyggelige kommentarer Jan, FunFact og Helena..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Gikk forbi denne Villvinen (Parthenocissus) i Dokkgata, Solsiden i dag. Bilde 8 – 8.Oktober: Villvin i Dokkgata Exif: 1/15- f/6.3 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Bytur og sykkel-kjøp i dag - flere av dagens bilder i bloggen. Endret 8. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så du måtte bare gi opp den gamle. Gratulerer med ny sykkel i alle fall, håper du får beholde den en stund da. Bedre vær i dag? I alle fall rødfarger av det bedre. Snert i det der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Takker for det k.n.b.....(må nok gi opp ja, noen hadde sett en stor varebil med åpne dører i nærheten, akkurat den tiden, så de har nok bare klippet over lås og slengt den inn i den). Været var merkelig i dag...mye regn i morges, strålende sol da jeg var på vei til byen, varmt også...da jeg dro hjem etter sykkel-kjøpet stri-regnet det igjen - sånn er Trønder-været. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Bilde 9 – 9.Oktober: Malus Dolgi i fjærlett flyt Exif: 1/50- f/5.6 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du godeste. Stilig dings. Kan sikker google det også, men hva er det? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Grattis til ny sykkel! Synd dog at det trengs, men håper du blir like fornöyd med den her og at du får beholde den. Herlige röde toner i gårdagens bilde og fin naturlig innramming. Gode bilder i bloggen også. Liker spesielt den med det röde gjerdet. Dagens bilde er helt nydelig! Så stilrent og pent, og grått og rödt passer så bra sammen. Fint med den lille fjären også. Endret 9. oktober 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Knallrødt så det holder, nesten så det overholder. Den dunfjæra tilførte absolutt bildet noe. Merkelige farger i vannet, men stilig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Du godeste. Stilig dings. Kan sikker google det også, men hva er det? Det er bare et lite Prydeple...kan lage fin marmelade av det. Grattis til ny sykkel! Synd dog at det trengs, men håper du blir like fornöyd med den her og at du får beholde den. Herlige röde toner i gårdagens bilde og fin naturlig innramming. Gode bilder i bloggen også. Liker spesielt den med det röde gjerdet. Dagens bilde er helt nydelig! Så stilrent og pent, og grått og rödt passer så bra sammen. Fint med den lille fjären også. Takk, takk, Helena... Knallrødt så det holder, nesten så det overholder. Den dunfjæra tilførte absolutt bildet noe. Merkelige farger i vannet, men stilig. Ja, det overholder så absolutt synes jeg.....men hadde ikke tid til gjøre så mye med det. - Vannet er forøvrig det samme som forleden dag, med høstblader i. Her er forøvrig nyanskaffelsen - kunne brukt det bildet også, for det er tatt i dag, og med det "riktige" objektivet - måtte gå langt unna: Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 mye flott her. alle bildene er flotte, men det er spesielt nærbildene som når frem til meg. jeg får en følelse av at her er det en dame som pleier å se nøye på alle de små detaljene rundt seg og du presenterer dem på en annerledes måte enn jeg pleier å se dem. men når du trekker deg litt lenger tilbake og observerer helheten, blir motivet litt mer som jeg er vant til å se det. ikke dårlig, men heller ikke så umiddelbart gripende og fasinerende. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Mange fine bilder her. Min favoritt så langt er Nidelv-bildet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Takk, takk, bObleJet og Epp........ Litt kunst i bloggen i dag. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 For en flott innramming av et vindu! Fine kraftige farger. Det samme kan sies om det siste bildet også. Der ble det nesten (!) litt for mye kontrast for meg, men wow! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fine de 2 siste. Flott det med de sterke fargene som omringer vinduet fin komp. Sterk farge i det siste, fint. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kraftfulle bilder, Randi, med energiske farger, både villvinen og dagens bilde. Fjæren ved siden av den røde frukten (hva er det "på norsk?") gir en morsom kontrast og toner samtidig ned kontrastene mellom det røde og det mørke/svarte. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Takker for kommentarer. To krisedøgn med nett-trøbbel hos meg nå, som nettleverandøren var skyld i, slitsomt.(Ikke helt i orden enda heller, så alt tar LANG tid) Her er (krise)bildet fra igår - denne har blomstret kontinuerlig fra mai Bilde 10 – 10.Oktober: Verbena elegans Exif: 1/13 - f/9.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ingenting å si på skarphet, vanndråpene er klare som "vann". Er det plantesekret? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Ingenting å si på skarphet, vanndråpene er klare som "vann". Er det plantesekret? Ja, jeg fokuserte på den delen...det er fra planten ja. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Huff, har du ikke hatt nok krisedøgn nå? Veldig flott fokus på dråpene. Ser ut som dugg, men hvis du sier det kommer fra planten selv så gjør det vel det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Nei en krise kommer sjelden alene....får ikke gjort stort når ruteren min var hacket på grunn av feil fra nettleverandør og tregt går fortsat alt.....dråpene er noe "kliss" den er litt klebrig av seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå