RandiA Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takker for det, Blomvik og Helena. Det går så absolutt mot slutten for denne Argyranthemum, og som siste dag i Oktoberfesten blir den en passelig avslutning Bilde 31 – 31.Oktober: Da er det slutt Exif: 1/40- f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 En flott avslutning på en vel utført fest. Takk for mange gode bilder og god innsats i hele Oktober. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takk det samme til deg, Tom...er ikke helt fornøyd med kvaliteten da, men det er begrenset med tid man kan bruke...sier meg fornøyd med variasjonene, at jeg har greid å få med litt annet enn planter.... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 En flott avslutning Randi, flott og skarp blomst. Fine fargetoner. Og da var høsten over med snøen som ligger så godt i den. Flott oktoberfest Randi! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Her synger det på siste verset ja. På bildet altså. Puslete blomst med smeltende iskrystaller, men vi kan ane en fordums storhet. Absolutt en verdig avslutning. Litt hard med selvkritikken den 30., du kunne da godt benyttet et av de to. Forstår (og kjenner igjen) det med mangel på tid, men du er jo som vanlig en av de mest standhaftige som leverer gjennom hele måneden. Takk for laget... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Takk til deg også k.n.b...du er jo den store inspirator på disse festene.... Da må jeg prioritere treningen, foran foto en stund... Endret 1. november 2012 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) En flott avslutning Randi, flott og skarp blomst. Fine fargetoner. Og da var høsten over med snøen som ligger så godt i den. Flott oktoberfest Randi! Tusen takk, Jann...dere er flinke til å oppmuntre og kommentere. Endret 1. november 2012 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 En fyldig og variert fest, du behersker både kameraet og faunaen. Mine favoritter er #11: bonica i speiling, 23: blue lady og #25 snødekte blomer. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Bilde 31 er vakker! Delikate fargetoner og pent med litt snö på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå