Gå til innhold

Har jeg gjort et dumt kjøp...

AgentHawk

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp handlet meg : VGA-Card Radeon 9800 Pro256MB AGP TV-Out DVI Retail Powered By ATI, ATIC3D-6034

...var dette et ufornuftigt kjøp eller? eller burde jeg kjøpt et litt billigere kort. I følge dette forumet er det jo ikke så stor forskjell på dei beste kortene....berre lurte.

mvh

Hawk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det er vanskelig å svare på det spørsmålet uten å vite hvordan du bruker maskinen eller hvor mye penger du har å rutte med. Men det må jo være ufornuftig å spørre her på forumet etter at du har kjøpt kortet :lol: Eller er du bare ute etter å briefe?

:) nei...jeg er ikke her for å briefe...jeg skal bygge meg en "ren" spillepc...det er omtrent alt den skal brukes til...derfor vil jeg bygge meg en fremtidsrettet pc med tanke på ( HL2, Doom3 ). Jeg har og bestillt meg Geil 1024 DDR ram og 2.8 Ghz P4 for å nevne noen...

mvh

Hawk

Lenke til kommentar
Selvsagt er det aldri "fornuftig" å velge det dyreste kortet tatt i betraktning at tilsvarende ytelse vil være tilgjengelig til halve prisen om et halvt år.

Tja... finner du tilsvarende R9700pro for halve prien nå? Nope!

Det spørs hvor revlusjonerende neste gen. skjermkort blir ... har jo lest mye bra om de, men det gjorde vi vel om FX-serien og :lol:

Lenke til kommentar

Uansett er det et dårlig kjøp. 256 mb minne får du ikke brukt for i løpet av de neste årene allikevel! "Quality before Quantity, my boy! Now you remember that, all right? Now go give your dear beloved mama a hug, will yah?"

Jess, litt "Off-topic" men men. Du har jo kjøpt det, så hva kan du gjøre med det? Hadde jeg vært deg, hadde jeg helelr brukt pengene på noe annet slik som

--

--

--

:woot: KEBAB :woot:

Lenke til kommentar

Ja. Et stort og veldig klart "JA!"

Kortet er, i min mening, ALT for dyrt. Om 3 mnd er det kortet bare ett blant andre kort, og du har brukt opp tonnevis med penger på et kort som ikke lengre er noe å skryte av. Jeg ville kjøpt en billigere kort, spart pengene som ble til overs, og brukt disse på et nytt kort i samme prisklasse som det nye, senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...