Arodem Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Løp i jungelen, dra på eventyr og utforsk mystiske rom. Les hele saken Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har dere glemt Bad Piggies? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Har dere glemt Bad Piggies? Bad Piggies kom ut akkurat på tampen av jobbingen med denne artikkelen, og det ble dermed ikketid til å presse den inn. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bastion til PC var helt fantastisk! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bra artikkel. Håper Rayman kommer til Android.. Fjorårets Rayman var blandt en av mine favorittspill på Wii. Gamer: Noen mulighet for å kunne gi iControlPad2 på Kickstarter litt reklame? Kan tenke meg at hvis prosjektet lyktes så vil det vel være en ganske aktuell sak for bådere dere og sluttbrukere? Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg er tydeligvis blind. Rayman kommer jo til android!! 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Horn koster 49 kroner, og støtter ikke 3GS eller eldre modeller, på tross av hva det står i appen. Endret 29. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Både Horn og Rayman Jungle Run virker interessante. De blir nok kjøpt etterhvert. Kan også nevne at The Last Express er ute. Har dog ikke testet det selv. Edit: Er vel kanskje en liten feil under The Room. "men The Door er det nærmeste jeg har kommet hittil" Skal vel være The Room. Endret 29. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Horn til 1,50 kr på Play Store NÅ! Endret 30. september 2012 av skifyr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå