FunFact Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Digger bildet av mathallen! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nydelig bilde av katt og menneske - fin komposisjon! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Digger bildet av mathallen! Takk! Temmelig kaotisk affære å være der. Nydelig bilde av katt og menneske - fin komposisjon! Takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Mathallen så spennende ut......(det blir litt lite kommentarer fra meg nå i alle trådene, har hat nett-trøbbel i to døgn, som nettleverandør er skyld i - ikke helt bra enda, og det går tregt) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Mathallen så spennende ut......(det blir litt lite kommentarer fra meg nå i alle trådene, har hat nett-trøbbel i to døgn, som nettleverandør er skyld i - ikke helt bra enda, og det går tregt) Auda. Å være uten nett er ikke noe særlig. 5. Gjennombrudd Solen har vært på visitt i Oslo-området de siste dagene. Bildet har sikkert en del uønskede effekter jeg ikke vet hva er en gang, men man skal prise solen når den stikker frem en sjelden gang! Sony Nex-5N med Sony CZ Sonnar 24mm ZA på f/7.1, ISO 200, 1/60s Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg liker holdningen din. I stedet for å forsøke å skjule problemer, hvorfor ikke utnytte dem til å bli en styrke? Ikke særlig tvil om dagens vær, og _for_ et vær. Lav høstsol på utstilling! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Synes du har fått frem fine effekter der...herlig å kunne se solen... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kan gi fine effekter med sola rett inn, ingen tvil om at det har vært flott høstvær, som ditt forrige også viste meget godt! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg liker holdningen din. I stedet for å forsøke å skjule problemer, hvorfor ikke utnytte dem til å bli en styrke? Ikke særlig tvil om dagens vær, og _for_ et vær. Lav høstsol på utstilling! Det var fint så lenge det varte... Synes du har fått frem fine effekter der...herlig å kunne se solen... Takk, ja, vi er ikke så bortskjemte etter nok en ikke så god sommer i Oslo-området. Kan gi fine effekter med sola rett inn, ingen tvil om at det har vært flott høstvær, som ditt forrige også viste meget godt! Ja, selv syntes jeg det var mer viktig å vise frem solen enn å bry seg om tekniske svakheter og flare eller hva alt heter. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 6. Kontrast Det er stor byggeaktivitet i hele Oslo. Men selv stygge byggeplasser kan ikke ødelegge skjønnheten ved en soloppgang, bare underbygge kontraster. Sony Nex-5N med Sony CZ Sonnar 24mm ZA på f/10, ISO 1250, 1/60s Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Flott fanget soloppgang. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tøft bilde. Betongrøret nede til venstre er prikken over i-en for meg. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Flott fanget soloppgang. Takk. Den var enda flottere i virkeligheten. Tøft bilde. Betongrøret nede til venstre er prikken over i-en for meg. Mer der det kommer fra... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 7. Ved elven Jeg hang enda med i Scott Kelbys photowalk og skulle forevige et gammelt fabrikkbygg ved Alnaelven, da en liten kid kom mot meg på sykkel. Sony Nex-5N med Sony CZ Sonnar 24mm ZA på f/4, ISO 100, 1/80s Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dette ble bra, kid skapte litt liv i bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Bilde 6 hadde nydelig stemning, fine fargetoner og bra konstruksjon. Bilde 7 ble riktig høstlig...gjorde seg i sepiatoner. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fine bilder! Jeg for min del liker ikke bygging, og håper Oslo snart blir ferdig (om 30 år eller noe sånt ...), sånn at de går an å fotografere i en eller annen retning uten å få med en heisekran. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 "Ved elven" ble meget bra! God komposisjon (barnet "gjör" bildet for meg) og fine brune toner. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Fin hverdagslig dokumentasjon. Mennesket og eieren var artig. Flott komponert ved Alnaelva. Favoritten er nok soloppgangen med evighetsprosjektet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ser poenget til Tom med betongrørene. Sørsiden av havnelageret? Tror ikke jeg har tatt bilde akkurat der noen gang. Fin soloppgang, og en god avvekslig fra det motsatte. Den murbygningen fra øverst i Svartdalen har du fått til bedre en jeg noen gang har klart. Har slitt litt med den der rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå