Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Bykatt - Sony Carl Zeiss Sonnar T* E 24mm f/1.8 ZA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mathallen så spennende ut......(det blir litt lite kommentarer fra meg nå i alle trådene, har hat nett-trøbbel i to døgn, som nettleverandør er skyld i - ikke helt bra enda, og det går tregt)

 

Auda. Å være uten nett er ikke noe særlig. :(

 

5. Gjennombrudd

 

DSC02947-S.jpg

 

Solen har vært på visitt i Oslo-området de siste dagene. Bildet har sikkert en del uønskede effekter jeg ikke vet hva er en gang, men man skal prise solen når den stikker frem en sjelden gang! :)

 

Sony Nex-5N med Sony CZ Sonnar 24mm ZA på f/7.1, ISO 200, 1/60s

Lenke til kommentar

Jeg liker holdningen din. I stedet for å forsøke å skjule problemer, hvorfor ikke utnytte dem til å bli en styrke? Ikke særlig tvil om dagens vær, og _for_ et vær. Lav høstsol på utstilling!

 

Det var fint så lenge det varte... ;)

 

Synes du har fått frem fine effekter der...herlig å kunne se solen...

 

Takk, ja, vi er ikke så bortskjemte etter nok en ikke så god sommer i Oslo-området.

 

Kan gi fine effekter med sola rett inn, ingen tvil om at det har vært flott høstvær, som ditt forrige også viste meget godt!

 

Ja, selv syntes jeg det var mer viktig å vise frem solen enn å bry seg om tekniske svakheter og flare eller hva alt heter. :)

Lenke til kommentar

Ser poenget til Tom med betongrørene. Sørsiden av havnelageret? Tror ikke jeg har tatt bilde akkurat der noen gang. Fin soloppgang, og en god avvekslig fra det motsatte.

Den murbygningen fra øverst i Svartdalen har du fått til bedre en jeg noen gang har klart. Har slitt litt med den der rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...