hemo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei! Når eg ser ein kjekk scene i e eit filmklipp og f.eks. tenkte å ha den som bakgrunn i Windows'en min, så prøver eg med Prt Scr-tasten på tastaturet, men nei I staden for eit bilde frå filmen, blir det svart Nokon tips? Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Prøv med et annet program for screenshots, f.eks. Techsmith SnagIt. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Det virka som eit noko omstendeleg program.. Finnes det eit enklare program som kan ta snapshot der video kjem med? Helst freeware... Eg skal ikkje graba live-videostream, berre ta bilde (snap-shot) av skjermen, der video-bilde kjem med... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 søk på www.downloads.com Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Bruker selv ScreenPrint32 v3. Kjempe fornøyd med det, men finner ikke dette lengre... nærmeste er dette som også er gratis og fått bra rating. Tror det er samme prg. bare v3.5 Anbefales! Dersom du ikke liker dette kan jeg laste det jeg har opp til hjemmesiden siden min slik at du kan laste det ned (er Freeware så det er helt lovlig) fra en link. EDIT: ser at det er samme prod. så det er sikkert bra! Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Se denne saken: http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=145036 Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei. Dette kan du få til uten bruk av annen programvare, hvis du bruker Window Media Player til å spille filmen. Når du har funnet et sted du vil ta bilde av pauser du filmen, velger Verktøy og Alternativer. Her finner du en tab som heter Ytelse der du har et valg for Videoakselrasjon. Denne slideren setter du på Ingen akselrasjon og trykker OK og går tilbake og tar bilde med PrtScr. Når du er ferdig setter du akselrasjonen tilbake til full. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå