EinarEriksen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Da kan du bruke disse appene til å følge med på tidevannet. Test: Fisker du i sjøen? Lenke til kommentar
sportsfiskr Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ser dere ikke har skrevet noe om appene er tilgjengelig for iphone. Heller ikke linker Kan også nevne at i flo og fjære appen fra 2mobile har en funksjon hvor man kan sende mail til utvikleren og be om å få lagt til sitt favorittsted. Og iløpet av noen dager så ble mitt sted lagt til. På denne måten blir det bare flere og flere steder. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Appen til norges jeger og fiskeforbund kan også vise tidevann i tillegg til soloppgang/nedgang og månefase i tillegg til info om fisken du kanskje får på kroken. Appen er i tillegg gratis. https://play.google.com/store/apps/details?id=no.tibeapp.hw2 http://itunes.apple.com/no/app/njff-norges-jeger-og-fiskerforbund/id442674053?l=nb&mt=8 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ser dere ikke har skrevet noe om appene er tilgjengelig for iphone. Heller ikke linkerKan også nevne at i flo og fjære appen fra 2mobile har en funksjon hvor man kan sende mail til utvikleren og be om å få lagt til sitt favorittsted. Og iløpet av noen dager så ble mitt sted lagt til. På denne måten blir det bare flere og flere steder. Hei, artikkelen er oppdatert med nedlastingslenker. Begge finnes til iPhone, men app nummer to heter "Fjære og Flo" i stedet for "Flo og fjære" i iPhone-versjon. :-) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Så ut som 2 gode apper, men personlig har jeg kun behov å vite flo&fjære når jeg fisker etter sjøørret, og det er ikke så ofte at jeg er villig til å betale 25kr Den Dromle linker til høres ut som et greit gratis-tilbud. Lenke til kommentar
JohnSher Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Flo og fjære appen til ludvigsen finnes også til windows phone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg