Redaksjonen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Burde noen få sparken?. Sjekk disse Photoshop-blemmene Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hahaha, fikk mange gode lattrer der hysterisk morsomt hvor store feil så store bedrifter kan finne på 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ser du hva som ikke stemmer med bildet fra Vicoria's Secret katalogen? (Foto: Gizmodo.com) Nei jeg ser ikke det. Noen som kan forklare? Er det at nipplen hennes liksom mangler? Jeg må være blind.. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nei jeg ser ikke det. Noen som kan forklare? Er det at nipplen hennes liksom mangler? Jeg må være blind.. Om du er blind eller ei vet jeg ikke, men kanskje du er lite leselysten? For tredje avsnitt lyder: Som for eksempel i bildet over fra Vicoria's Secret katalogen, hvor redigererne har rett og slett gjort den ene puppen til modell Candice Swanepoel, større enn den andre, skriver Gizmodo. -Deluze Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hahah, lider nok av "Overskrift syndromet". Skummet bare gjennom bildene. Når det er sagt så tenkte jeg at det muligens var noe med størrelsen, men den pilen gjorde det veldig forvirrende. Synes likevel ikke at det var noe drastisk forskjell. Får ta den på min kappe, takk for hjelpen Deluze! Edit: Nå som jeg er klar over det er det mye tydeligere ja. Endret 29. september 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Det ser ut som handa til dama som holder tommel opp vokser ut av skulderen hennes ... EDIT: Og hei hå, det var sikkert meningen også. Endret 3. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Silencioso Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Lurer litt på om det i noen tilfeller kan være photoshopperes easteregg... Forstår hvordan de fleste feilene skjer (slurv og behov for å ta vekk eller flytte ting), men på bildene med fire og seks fingre er jeg usikker på hva de ville oppnå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ser du hva som ikke stemmer med bildet fra Vicoria's Secret katalogen? (Foto: Gizmodo.com) Nei jeg ser ikke det. Noen som kan forklare? Er det at nipplen hennes liksom mangler? Jeg må være blind.. Hvorfor skulle hun ha med seg rørdeler? Problemet med bildet er at den ene puppen ser veldig annerledes ut enn den andre. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Når det gjelder Bosh reklamen er det vel kanskje meningen at refleksjonen i brilleglasset skal være "riktig" veit og ikke speilvendt. Logo/merke er lettere å få med seg hvis det er rette veien/trykt flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg