Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fyfaen så jævlig latterlig dårlig Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Dødballhelvette... FY FAEN...... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Koscielny må ut. Udugelig i dag... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Haha. Chelsea var soleklart bedre i førsteomgang. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Hahaha. Utrolig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Chelsea kan kun lage mål på dødball, så elendige er de. Arsenal er elendige på å forsvare dødballer. Sånn, nå har det blitt litt mer nyansert og mindre bombastisk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Snurreleif, støttes. Arsenal suger svett i balle i dødball når Per er borte. Latterlig å se at folk sier at Chelsea er bedre når de klarer ikke å få til noe bortsett fra tabbene til Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Det er midtstopperene våre som har vært skandaløst dårlige. Kos + Verm var førstevalg i fjor. Kos skyld i begge målene og Verm gir bort en unøvendig frispark fordi han tror han er spiss. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 fy satan for en redning Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Den så jeg inne. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Vi har vært det beste laget i 2. omgang så får håpe vi holder det oppe. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Det er midtstopperene våre som har vært skandaløst dårlige. Kos + Verm var førstevalg i fjor. Kos skyld i begge målene og Verm gir bort en unøvendig frispark fordi han tror han er spiss. Koscielny var ikke førstevalg av en grunn annet enn at Mertesacker var skadet. Vi mangler altså Szczesny, Sagna og Mertesacker i dag. Det største savnet er polakken og Mertesacker. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Koscielny må ut. Udugelig i dag... Han er involvert i alle dødball målene imot så langt denne sesongen viss eg ikke tar feil. 3 stk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 For øvrig; Vermaelen har pådratt seg begge frisparkene. Virker ikke å være på samme nivået som i høst i fjor. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Koscielny må ut. Udugelig i dag... Han er involvert i alle dødball målene imot så langt denne sesongen viss eg ikke tar feil. 3 stk. Skulle også hatt 2 straffer i mot seg og Aguero burde scoret på "klareringen" til Kos. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Inn med Giroud så ender dette 2-2. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg spør igjen: Hvordan har forsvaret blitt bedre? Klapper sammen når det gjelder. Vi spiller med 2 av førstevalgene i Vermaelen og Gibbs. 2/5. Det er midtstopperene våre som har vært skandaløst dårlige. Kos + Verm var førstevalg i fjor. Kos skyld i begge målene og Verm gir bort en unøvendig frispark fordi han tror han er spiss. Koscielny var ikke førstevalg av en grunn annet enn at Mertesacker var skadet. Vi mangler altså Szczesny, Sagna og Mertesacker i dag. Det største savnet er polakken og Mertesacker. Kos var vår beste forsvarsspiller sist sesong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå