Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bare for å ha det på det rene. Torres/Koscielny er aldri straffe og de som mener det er idioter. Carry on-. Phew, godt du kom på banen med fasiten, måtte nesten skaffe meg en personlig mening her et lite sekund. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Utrolig av Alsaker å mene at det er straffe. Jeg klarer ikke se at det var kontakt, virket som Torres tryna da han skulle svinge høyrebeinet. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bare hyggelig, ikke vær redd for å spørre hvis du lurer på noe mer. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Mertesacker er for treg for denne kampen, så uansett rett av Wanger å starte som han gjør med Kos og Verm. God prestasjon av Torres, selv om han aldri burde fått muligheten. Bullshit. Mertesacker er ikke for treg for denne kampen. Det sa folk mot City også, men Mertesacker var soleklart vår beste forsvarsspiller. Han spiller klokt og kommer dermed unna med mye selv om han ikke eier fart, Men i denne kampen, mot en Torres i form vil jeg mye heller ha Kos sin fart enn en Mertesacker på halvdistanse som ikke henger med. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Mertesacker er for treg for denne kampen, så uansett rett av Wanger å starte som han gjør med Kos og Verm. God prestasjon av Torres, selv om han aldri burde fått muligheten. Bullshit. Mertesacker er ikke for treg for denne kampen. Det sa folk mot City også, men Mertesacker var soleklart vår beste forsvarsspiller. Han spiller klokt og kommer dermed unna med mye selv om han ikke eier fart, Men i denne kampen, mot en Torres i form vil jeg mye heller ha Kos sin fart enn en Mertesacker på halvdistanse som ikke henger med. Ser hvordan det har gått. Mertesacker posisjonerer seg så bra og dirigerer Vermaelen nærmest perfekt. Noe som fører til en langt bedre defensivt enhet. Koscielny er en bra individualist, men han virker ikke å fungere så bra på det kollektive. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tre tabber av Wenger: 1- Kos startet 2- Ox kom inn, istedenfor Walcott. Ox var veldig svakt i forrige kamp, hvorfor belønne ham? 3- Gervinho som spiss. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) "Mikel fyrer av, uten at Arsenal-fansen blir urolige av den grunn". Endret 29. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Ser hvordan det har gått. Mertesacker posisjonerer seg så bra og dirigerer Vermaelen nærmest perfekt. Noe som fører til en langt bedre defensivt enhet. Koscielny er en bra individualist, men han virker ikke å fungere så bra på det kollektive. Jeg synes ikke det har vært noen god start av Kos, men jeg mener det er riktig valg av Wenger likefullt i forkant av kampen å satse på han til denne kampen. Ramsey derimot kan godt bli byttet til pause. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy faen hvor dårlig Chamberlain har vært siden han kom inn... Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Akkurat samme som forrige kamp, uforståelig av Wenger Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy faen hvor dårlig Chamberlain har vært siden han kom inn... Syntes han generelt sett har vært svak i mesteparten av kampene han har vært involvert i siden januar/februar. Når det kommer til kantspill så sa jeg allerede i fjor sommer at jeg mente Miyiachi var foran Chamberlain. Virker for meg som å være "clueless" ute på kanten etter Wenger har jobbet med å omgjøre han til en midtbanespiller. Hadde personlig dyttet han inn sentralt sammen med Arteta og satt inn Walcott på topp med Gervinho på høyre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Men der fiksa han likevel Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Kan noen fortelle Mikel at han ikke kan skyte? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 GERVINHOOOOOOOOOO!! NAAJAAAa Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 YEEEEEEEEEEESSSS Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Lekkert av Gervinho. Ser fortsatt helst Walcott som midtspiss dog. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Herlig mål av Gervinho!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå