CjOnTheBeat Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hadde mobilen min i jakka denne uka (ikke vanntett), hvor jeg kjørte moped til jobb i regnet denne uken. Merket den ble himla fuktig den ene dagen, men møtte ikke noe problem med det. Neste dag så gikk den tom for strøm på jobb, (regnte like mye da. Jobber inne btw), så når jeg kom hjem etter å ha kjørt i pøsregn hjemover, skulle jeg lade den opp. Den stod da lenge på "intro" lysbilde. Den hvite bakgrunnen med grønn HTC skrift helt i begynnelsen ved oppstart av mobilen. Her stod den bare. Fikk tukla meg forbi det over noe tid, da kom den til menyen inne på telefonen (med klokka osv). Her ble jeg bedt om å skrive inn pinkoden, men touchen funka ikke i det hele tatt. Ikoner poppet opp i oppgavelinjen underveis som jeg prøvde å skrive inn pin'en. Har bestilt nytt batteri nå. Prøvde å legge batteriet på varmekablene på badet også over kvelden. Funka dårlig. Lyser forresten et rødt lite lys over skjermen jeg aldri har sett før når jeg lader/for på mobilen. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå