Q.Q Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hei. Alt startet hvor jeg skulle flytte alle delene over i et annet kabinettt, men dataen ville ikke starte så jeg flyttet alle delene over i det gamle kabinettet for å se om det funket der og det gjorde det. Det som skjedde da var at 2 av harddiskene ikke fungerte av 3. alt er koblet til riktig. Så det jeg gjorde da var å installere windows på den harddisken som fungerer nå. Til å meg ssd harddisken som jeg ikke flyttet på engang sluttet å funke. Setter stor pris på hjelp her. Daniel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-274603 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Må nok inn i bios og aktivere diskene du har satt inn.. hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Harddisk nr.2 funket etter en restart, men har fortsatt ikke mulighet for å komme tilbake til den gamle windowsen min... Lenke til kommentar
dbass Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Kan være du må sette opp ny EFI boot path. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå