Gå til innhold

Pinnacle Studio 8: Avbrutt "compile" (DVD)

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en VCD med Studio 8. Det gikk veldig bra. Jeg har også laget en DVD. Det var værre. Fikk stadig melding om at brenningen var avbrutt pga ukjent feil på slutten av brenningen, slik at slutten av filmen ikke ble laget. Men til slutt ble 99% av filmen laget. Den gangen hadde jeg en noe eldre versjon av Studio 8.

Jeg har oppdatert til versjon 8.8 et eller annet (lastet ned for to-tre uker siden). Nå går det enda værre. Rendering går som normalt, men når "compile" skal begynne, stopper den etter ca. 1 minutt uten noen feilmelding. Den røde knappen med "cancel" blir grønn med teksten "create disc" igjen. Klikker jeg der igjen, jobber programmet et nytt minutt før den stopper og den røde cancel-knappen blir igjen grønn med teksten "create disc".

DETTE ER UTROLIG IRRITERENDE!! Har noen et forslag?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned denne patchen, og under installasjon kom melding om at "Studio8.XX ikke kunne bli funnet, Re-installer fra cd-rom"

Jeg prøvde også og starte opp Studio 8, men da kom dette:

Pinnacle Studio Installation was not successfully completed. Some or all parts of the program feathures may not operate correctly. We recommend that you re-install the software.

Og deretter denne:

There is a problem with Studio 8 license installation, Please re-install Studio 8 to resolve the problem.

Skal jeg virkelig atter en gang være nødt til å installere Studio på nytt bare fordi jeg lastet ned og prøvde å installere en ny patch? I tillegg har jeg mistanke om at det ikke hjelper å re-installere Studio, men at jeg må inn i registret, og der endrer jeg nødig på tingene da jeg ikke vet hvordan!

Noen som vet råd her?

Hans Arne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...