Gå til innhold

WoW - Problemer

Anbefalte innlegg

Skulle akkurat til og spille WoW med noen kamerater da jeg fikk denne beskjeden (vedlegg) Låner rett og slett en WoW account. Og han som jeg lånte den av hadde nettopp vært innpå den, av en eller annen grunn. Også blir plutselig accounten lukket. Er rimelig dårlig på slike ting, så setter pris på hva jeg skal gjøre for å lukke den opp igjen :) Har liksom 7mnds Gametime jeg vil bruke opp!!

post-275119-0-03077700-1348863624_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt kjedelig opplegg det der, har skjedd meg flere ganger også. Hadde ganske ustabilt nett hjemme, så det hendte jeg switchet over på naboens WLAN når mitt eget datt ut, og da fikk jeg annen ISP = Annen IP = Account locked due to suspicious activity.

Uansett, så er det bare å følge instruksjonene i mailen for å resette passordet (du må svare på "secret question" mener jeg å huske), og så er du oppe og går igjen på 5 minutter.

Forøvrig så synes jeg at nick'et ditt og avataren din er litt morsomt i denne sammenhengen ;)

Lenke til kommentar

Mailen er fra Blizzard ja. Siden jeg ikke lengre har kontakt med han jeg fikk brukeren av, så kan jeg ikke få tak i secret answer, og heller ikke ID. Men den 6 digits game key kan jeg kanskje prøve på, for regner med at den skal stå i mailen???? Finner den desverre ikke heller, så får vel bare kjøpe ny ????

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...