IcedInsanity Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Patetisk forestiling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Tottenham havent beaten United since 1989. Endret 29. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jess! Deilig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Herregud jeg skjelver! 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hva hjelper det å flytte alle inkludert keeper inn i boksen når Nani uansett ikke har lært seg å løfte ballen enda? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nani skulle ha blitt byttet ut isteden for Kagawa. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hva hjelper det å flytte alle inkludert keeper inn i boksen når Nani uansett ikke har lært seg å løfte ballen enda? Var da RVP som tok korneren.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg vedda med lillebror før kampstart. Dempsey scorer, Nani scorer (2) og United taper 2-3. Ville vært tidenes bet om jeg hadde satt det offisielt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Drittkamp. Hadde muligens flaks med dommeren i forrige kamp, men her ble vi bortdømt til de grader. Skulle hatt 2-3 straffer. Men uansett, for en forferdelig forestilling av United. Spillet har vært skremmende dårlig i hele sesong, og det blir ikke noe nytt ligagull om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Første seieren på Old Trafford siden jeg var 1 år gammel, og det kan jeg trygt si jeg ikke husker. Nå griner faen meg jeg og kjerringa i kor. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Vglive ble nok litt revet med.... 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Første gang noen sinne jeg tar feil når jeg sier dette ikke går veien mot united. Jeg er glad jeg endelig fikk oppleve det. Men Hvorfor tar de ut japsen? Han herja jo med walker. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Når er DVD'en i salg? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Men Hvorfor tar de ut japsen? Han herja jo med walker. Samme jeg tenkte, Walker var skikkelig på bærtur siste del av omgangen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Latterlige mål United slapp inn idag, noen bør virkelig finne ut hva vi gjør med forsvarsspillerne våre på trening, for dette er ikke holdbart i lengden. Scott Wotton roper ikke akkurat kvalitet så. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Spillet i 2.omgang var til tider kanon, synd at det ble preget av så mange store feil.. Rafael har gjort en del positivt de siste kampene, men han er altfor variert i det defensive.. Vil foretrukket å ha Valencia på høyrebacken igjen, fremfor Rafael.. Young er et savn, greit at han kan være usynlig til tider, men idag var venstre siden helt.. Hva kan man si om forsvaret? Mye dårlig posisjonering av Rafael som fører Rio i situasjoner hvor han tydeligvis ikke er så sterk.. Kagawa er jeg sikker på at trenger denne sesongen for å spille seg inn i ligaen, etterhvert blir nok han. helt fantastisk. Når det gjelder Carrick, så kunne vi godt fått se ham bli avlastet litt av Tunnicliffe i PL, om ikke Flecther snart er tilbake. Kjedelig at kampen endte slik, men det er fint å se mye av det som bor i laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ikke kødd med Hødd. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Latterlige mål United slapp inn idag, noen bør virkelig finne ut hva vi gjør med forsvarsspillerne våre på trening, for dette er ikke holdbart i lengden. Scott Wotton roper ikke akkurat kvalitet så. Dårlig forsvarsjobb ja, men når Bale får løpe fra nesten egen 16 meter er det ikke bare forsvaret som svikter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå