archanios Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 1. Gallas er gal 2. Dagens tydelegaste når Nani blir dratt ned av Verthogen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Få nå den ballen i mål da for faen!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Vår tur til å ha et ræva forsvar. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nå har jeg ikke sett hele kampen, og ja ManUtd skulle ha fått straffe for handsen. Men tre? Kan noen fortelle meg hva som skjedde? Takk Handsen var ikke straffe. Nani ble holdt i trøyen - klar straffe, men umulig for dommer å se. Japsen ble taklet på fot - straffe vil nok de fleste si, men vanskelig å se. Forøvrig ganske lik den Suarez ikke fikk mot United i forrige runde. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Japsens var ikke straffe, det vil jeg ikke mene. Nani sin situasjon har jeg ikke sett. Og angående handsen, jeg mener at det skulle være straffe. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Japsens var ikke straffe, det vil jeg ikke mene. Nani sin situasjon har jeg ikke sett. Og angående handsen, jeg mener at det skulle være straffe. Han har armen i en helt naturlig stilling og har ingen mulighet til å se at ballen kommer. Dermed ikke straffe. Fordel eller ikke betyr som kjent ingenting i vurderingen. 2 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Japsens var ikke straffe, det vil jeg ikke mene. Nani sin situasjon har jeg ikke sett. Og angående handsen, jeg mener at det skulle være straffe. Han har armen i en helt naturlig stilling og har ingen mulighet til å se at ballen kommer. Dermed ikke straffe. Fordel eller ikke betyr som kjent ingenting i vurderingen. det er naturlig å ha handa litt ut fra kroppen når du takler også, men det er jo straffe.Er vell sånn at om du blokerer en målsjanse med handa er det lov å dømme. Forøvrig så synes jeg Gallas sin takling er straffe pga knotter først. Noe lik Shelvey sin utvisning. Og Nani burde hatt straffe når han blir dratt over ende. Endret 29. september 2012 av SniKaZ Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Herregud det hadde vært deilig å snike inn ett 4-2 mål etter denne omgangen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tottenham, skjerp dere!!! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Herregud det hadde vært deilig å snike inn ett 4-2 mål etter denne omgangen Må hvertfall vere bale/lennon elns. Defoe har ikke skremt meg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Stang og tverrliggeren... herregud, få den ballen i kassa da! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 "Så fikk vi endelig se Anders Lindegård... I bildet" Haha, for en kommentar idet Tottenham endelig kommer over midtbanen og mot målet til United Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) "Så fikk vi endelig se Anders Lindegård... I bildet" Haha, for en kommentar idet Tottenham endelig kommer over midtbanen og mot målet til United Hehe tenkte det samme 4min smerte to go Endret 29. september 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 "Så fikk vi endelig se Anders Lindegård... I bildet" Haha, for en kommentar idet Tottenham endelig kommer over midtbanen og mot målet til United Akk så sant.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Skjønner ikke hvorfor vi tok ut Kagawa. Mye mer positiv enn det Welbeck har vært. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Skjønner ikke hvorfor vi tok ut Kagawa. Mye mer positiv enn det Welbeck har vært. De japanske journalistene hadde nok fått sitt. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Da er det vell bare å gratulere Totenham fans med seier. Synes uavgjort hadde vært et greit resultat siden de dominerte hver sin omgang, men er mål som teller, og da går det mye med marginer i sånne kamper. Takk for kampen! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Foreferdelig andreomgang, men åååå så deilig med seier Snikaz: Jepp, dere hadde fortjent mer idag, må si det Endret 29. september 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy faen så sjukt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 VM i passivt på den siste corneren. Da fortjener vi ikke vinne, når vi er så jævla passive på 2-3 på 94 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå