DrErling Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kanskje dette var en god idè? Det samler seg jo alltid opp en god del gamle 80mm vifter. DrErling Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ganske fint arbeid også, da... Lurer på hvilke vei de blåser. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ser ut som de blåser inn. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kjekt med aircondition og børse te å skyte fugel så kjemm se inn (Se nederst til venstre på bilde, Geværløp) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 vel, jeg har en bedre løsning Problemet er bare et viftene må være litt store da......... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Er det et AMD hus? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 vel, jeg har en bedre løsning *bilde* Problemet er bare et viftene må være litt store da......... Hehe. Inni huset må det jo være sykt mye kaos med en orkan på taket. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 vel, jeg har en bedre løsning *bilde* Problemet er bare et viftene må være litt store da......... Hehe. Inni huset må det jo være sykt mye kaos med en orkan på taket. Faktisk ikke, det er jo en kjøleribbe der tihi Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 vel, jeg har en bedre løsning *bilde* Problemet er bare et viftene må være litt store da......... Hehe. Inni huset må det jo være sykt mye kaos med en orkan på taket. Faktisk ikke, det er jo en kjøleribbe der tihi Det var lissom et utrykk da. Dessuten heter det 10hi . Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 uttrykk, er ikke det sånn du skal ikke selge skinnet før du har skutt bjørnen? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er det et AMD hus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå