Chocolate-Monster Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Er det noen som kjenner/liker hører på bandet? Noen favorittsanger? Synes de er bra dårlige? Sett dem live har noen Cder plakater av dem? Bare litt spennt på hva andres mening/erfaring er med/om bandet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Er ikkje mitt favorittband, men dei har eit par sanger som eg liker. Blant annet "The Bad Touch". Den er på ein måte utenom det vanlege. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Barnslig schlock. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Eneste sangen jeg liker er "The Bad Touch" Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Barnslig juggalo. Hmm, ja skjønner at ikke alle liker de, men selve musikken og tekstene er ikke mye barnslig. ( kommer an på hva du regner som barnslig og hvilken alder det gjelder da XP ) Jeg startet høre dem i sånn 13 års alder, men liker fortsatt sangene og hører dem i jevne mellomrom Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hørte igjen Fire Water Burn her om dagen, det vakte gode minner fra de dager da jeg tjuvlyttet til min brors singel-versjon av den. Bandet baserer seg klart på typisk toaletthumor, men de har også klart å lage fengende låter, som feks nevnte låt. De vil aldri oppnå høydare, men som en-gang-i-blandt band fungerer de fin-fint. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er veldig glad i Blood Hound Gang men syns de første albumene er undervurdert, syns de er de beste, men de senere albumene er bra de også men ikke på høyde med de første Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Ja, eller jeg synes Platene: (1996) One fierce beer coaster og (1999) Hooray for Boobies er best, De er litt sånn anerledes og ikke en typisk sjanger Er glad i bandet jeg å Endret 10. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hooray for Boobies slår alltid ann! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Ja er med på den Nå har ikke jeg føllt mye med på bandet, mest bare platene. Er det noen som vet om de har lagt opp som band eller bare tar en pause? jeg har ikke hørt noe fra dem siden 2005 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Alt old-school av dem er gull. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 De er rett og slett en veldig nøytral sosial kommentar til en gruppe mennesker som er veldig vansklig å komme innpå i livet. En veldig moden tilnærming til det som mange ser på som uansvarlig oppførsel. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Men det er kanskje ikke alle som vil høre igjennom enkelte av det de legger i noen sanger... Selv ser jeg på det å sette på en gammel plate av Bloodhound Gang som en gullsjangse til å "sniklytte" på en gjeng anus-tenåringer - når jeg selv har blitt for gammel til å delta i en sånn samtale. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det er lov å redigere egne poster slik at man slipper å dobbel- og i dette tilfellet trippel-poste. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Men det er kanskje ikke alle som vil høre igjennom enkelte av det de legger i noen sanger... Ja du har rett i det. Eks. "Hell yeah" er en sang som er utrolig bra, men som selvfølgelig religiøse missliker veldig siden de ikke acepterer kritikk. Men de har veldig mange gode sanger, men selvfølgelig også noen som bare er tullete Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hørerpå dem, har et par plater av dem. Ikke det jeg hører mest må, men det har definnetivt noen fengende sanger som er fine og spille av tid til annen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hørte mye på de før, altså på 90-tallet. Men har absolutt ikke noe i mot å høre på de nå også, selv om det er lenge i mellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå