smort1 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Storkaia! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Et virkelig flott bilde med liv pga de to gestikulerende herrene bortetter kaikanten . Men, det er jo den fantastiske historien du har rundt bildet som er prikken her..har sagt det før og sier det igjen ; det er en nytelse å lese informasjonen du gir omkring bildene dine.. Karakterer liker du vet jeg : 5/6 som helhet på historie og bildekvalitet(er) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Et virkelig flott bilde med liv pga de to gestikulerende herrene bortetter kaikanten .Men, det er jo den fantastiske historien du har rundt bildet som er prikken her..har sagt det før og sier det igjen ; det er en nytelse å lese informasjonen du gir omkring bildene dine..Karakterer liker du vet jeg : 5/6 som helhet på historie og bildekvalitet(er) Tusen takk, Terje! Setter stor pris på dine tilbakemeldinger (uansett)! Lenke til kommentar
John EM Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Her er beviset på at du tar de beste bildene når beina er plantet ned på bakken. Fint at du fikk med de to karene som satt en ekstra spiss på bildet. Forsett slik, og vis oss den nydelige byen du bor i. Jeg vil gjerne se et bilde fra Ranvikhjørnet neste gang. Tar du utfordringen? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Vakkert og stilrent - og en god historie Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Her er beviset på at du tar de beste bildene når beina er plantet ned på bakken. Fint at du fikk med de to karene som satt en ekstra spiss på bildet. Forsett slik, og vis oss den nydelige byen du bor i. Jeg vil gjerne se et bilde fra Ranvikhjørnet neste gang. Tar du utfordringen? Takker, John EM! Har høydeskrekk, så beina mine er nok alltid plantet ned på bakken... Ellers, så pusler jeg med tanken om å "samle" bilder fra alle gatene i byen etterhvert, så Ranvikhjørnet kan du nok komme til å få se, om ikke akkurat neste gang.... Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Flott bilde med god dybde, stemning og lys. Fint med personene som er med også. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Strandpromenade er viktig for trivselen, ja. Håper det går kvikt i vestlandsbyen, så folk kan promenere i idylliske omgivelser. Den gule linjen innover skaper fin dybde i bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Vakkert og stilrent - og en god historie Takker, Jentungen 1! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Flott bilde med god dybde, stemning og lys. Fint med personene som er med også. Takker, Krismeko! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Strandpromenade er viktig for trivselen, ja.Håper det går kvikt i vestlandsbyen, så folk kan promenere i idylliske omgivelser.Den gule linjen innover skaper fin dybde i bildet. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 A nice shot Svein " by the way " Mortensen Skål og God h[elg] Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 A nice shot Svein " by the way " Mortensen Skål og God h[elg] Leif Thanks, Leif! Cheers, and have a nice weekend! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 A nice shot Svein " by the way " Mortensen Skål og God h[elg] Leif Thanks, Leif! Cheers, and have a nice weekend! Yes cheers and by the way it was good autumn weather in Andenes today and hope u also was lucky with weather? With best regards Leif Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Dette var fint.., fin komp, flotte farger og god dybde. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Dette var fint.., fin komp, flotte farger og god dybde. Mvh. Jan Åge Takker så mye, Jan Åge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg