mfb Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Spiller bf3 på ps3 og begynner å gå litt lei av å game alene så om noen er keen på å game sammen er det bare å legge meg til som venn på ps3 network. Heter "Tattesen". Har headset til ps3 så vi kan koordinere. Prates Endret 3. oktober 2012 av Barone Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Spiller du Hardcore eller normal? Du kan jo eventuelt melde deg inn på Facebook gruppa jeg har nederst i signaturen. Vi er ca 120 medlemmer der, å halvparten vil jeg si spiller ganske aktivt. Endret 3. oktober 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hey MacBrawl og jeg foretrekker hardcore. Det er desverre ikke så mange servere der ute til hardcore, så jeg spiller normal når jeg må. Jeg har også mic. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 spiller hardcore og normal like mye, men hardcore kanskje 6/10 ganger. legg meg til på ps3 da Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Roger. Nå må jeg bare finne igjen mikrofonen min i flyttelasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå