Neckrick Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hei, Når man går ut av vg1, vil man da få både en skriftlig og muntlig karakter i engelsk? dette gjelder norsk også...? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Hmm, som jeg har forstått det får man ikke examen i Vg1 men Vg2 og karakteren på vitnemålet etter vg1 blir bare en karakter som sier hvor du ligger ca, men sluttkarakteren får man først i Vg2. Men vet desverre ikke om man får i skriftlig og muntlig, men regner med det siden hadde det jo sånn på ungdomskolen Endret 28. september 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 I norskfaget har du som kjent heile tre karakterar - ein munnleg og to skriftlege (hovudmål og sidemål). I engelsk får du berre éin karakter, men han skal i teorien spegla både din skriftlege og din munnlege kompetanse. Om du etlar deg å taka faget som privatist, må du taka opp både ein munnleg og ein skriftleg eksamen, som saman gjev éin samla karakter. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) I norskfaget har du som kjent heile tre karakterar - ein munnleg og to skriftlege (hovudmål og sidemål). I engelsk får du berre éin karakter, men han skal i teorien spegla både din skriftlege og din munnlege kompetanse. Om du etlar deg å taka faget som privatist, må du taka opp både ein munnleg og ein skriftleg eksamen, som saman gjev éin samla karakter. Jeg ville bare si at jeg går Vg1 på Sam Eyde i Arendal (Aust-Agder) og der blir vi ikke vurdert i Sidemål i Norsk. Men kan hende at det varierer fra de forskjellige skolene og hvilken linje man velger Endret 28. september 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hos oss er Engelsk avgangsfag det første året. Her får vi bare en karakter som er satt sammen av muntlig og skriftlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå