sssss2000 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 jeg får ikke startet bilen, starteren går men det høres ut som rele ikke slår inn, jeg lurer på om hvor starteren til en Opel astra 2000 mod. sitter og hvor rele til starteren sitter?? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 En bil er mer komplisert enn en moped. Men da mopeden min sin starter laget lyd, men ikke "slo inn" og drev rundt motoren, hadde jeg for lite strøm i batteriet. Nytt batteri = selvstarter som funket igjen. Vet ikke om biler oppfører seg sånn ved flatt batteri, men du kan jo måle batterispenningen. Lenke til kommentar
sssss2000 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 En bil er mer komplisert enn en moped. Men da mopeden min sin starter laget lyd, men ikke "slo inn" og drev rundt motoren, hadde jeg for lite strøm i batteriet. Nytt batteri = selvstarter som funket igjen. Vet ikke om biler oppfører seg sånn ved flatt batteri, men du kan jo måle batterispenningen. Nei jeg vet at det ikke er batterie, det er enten selve starteren eller rele til starteren.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvertfall opel har ikke eget rele til styrestrømmen på starteren. Er jo bare å prøve å starte bilen så ser du jo på dynamoreima om motoren er med rundt. Er den det så ligger feilen et annet sted. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå