Gå til innhold

Anbefaling: Spilleren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut :)

Det eneste som kan være verdt å merke er størrelsen på minnebrikkene, det kan være lurt å velge LP (low profile) minne moduler om man ønsker en 3dje parts kjøler, noen av disse kjølerne vil ikke passe med for høye minnebrikker.

/Ole :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er vel svaret ikke så enkelt, så vidt jeg kan se så koster de begge ca 2 800 kr for rimeligste versjon. Når det gjelder ytelse så ser det ut til å variere fra spill til spill. HD 7970 er best i noen spill og dårligst i andre. HD 7970 ser også ut til å være bedre ved høyere oppløsning.

Lenke til kommentar

Nå er vel svaret ikke så enkelt, så vidt jeg kan se så koster de begge ca 2 800 kr for rimeligste versjon. Når det gjelder ytelse så ser det ut til å variere fra spill til spill. HD 7970 er best i noen spill og dårligst i andre. HD 7970 ser også ut til å være bedre ved høyere oppløsning.

Riktig, 7970 bruker 3GB minne med en 384 Bit minnebuss. Noe som gjør den betydelig bedre enn 680 ved flere skjermer eller med 1440p/1600p. 680 Bruker 2/4 GB minne med en 256 bit minnebuss.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Nvidia p.g.a PhysX. MSI skal jeg aldri kjøpe igjen. Hvorfor ikke heller velge ASUS?

hvorfor ikke msi?(hår dårlig erfaring med de selv men er nysgjerrig) physx er et glimrende eksempel :p alle som har prøvd borderlands 2 vet hvorfor! :D har PNY, Zotac og Gainward kort og er kjempefornøyd med alle sammen :)

Det er av egne erfaringer med MSI, pluss observasjoner som jeg har hatt veldig mye av. Fordi jeg har jobbet på et firma som selger MSI.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Nvidia p.g.a PhysX. MSI skal jeg aldri kjøpe igjen. Hvorfor ikke heller velge ASUS?

hvorfor ikke msi?(hår dårlig erfaring med de selv men er nysgjerrig) physx er et glimrende eksempel :p alle som har prøvd borderlands 2 vet hvorfor! :D har PNY, Zotac og Gainward kort og er kjempefornøyd med alle sammen :)

Det er av egne erfaringer med MSI, pluss observasjoner som jeg har hatt veldig mye av. Fordi jeg har jobbet på et firma som selger MSI.

skjønner, har eid 2 grafikkort og 3 hovedkort fra msi og har vært trøbbel med alle sammen. nettverkskortene i hovedkortene funka ikke på noen av dem :p og grafikkortene fikk jeg bluescreen med. og jeg har montent MANGE pcer men har aldri før hatt så mye trøbbel på en gang :p litt synd for msi produkter ser som regel dritbra ut! :D digger designet deres

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

7970 mot 670 er det ikke noe poeng å bemerke, det er ikke noe overlegent valg her.Mer bekymringsfullt er at dere har valgt stock-kjøleren av 7970, det bråker en del.

Enig, men for noen er det ønskelig å trekke varmluften ut bak.

Kan ikke en custom kjøler gjøre den jobben bedre, og med mindre støy?

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...