SiZoxe Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hei! Skal kjøpe meg en internett ledning, som skal gå fra den ene siden av rommet til den andre, fra modemet til datamaskinen min, skal ha den på 10 meter, pga skal på TG 2013 neste år også. Så da lurer jeg på om jeg bør kjøpe en skjermet eller uskjermet intenettkabel? Hadde vært greit med linker fra komplett.no eller noe, tusen takk uansett! :-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Du trenger egentlig ikke skjermet kabel til vanlig bruk. Parene i kabelen er tvunnet for å unngå forstyrrelser. http://www.ebay.com/itm/RJ45-CAT6a-Flat-Ethernet-Patch-Network-Lan-Cable-10M-/220709244014?forcev4exp=true&forceRpt=true Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Har selv 10 meter uskjermet cat5 som har selskap av strøm/tv hele veien til ruter, samt litt forskjellig utstyr/andre tp-kabler uten at det har resultert i drop/loss. Mao. uskjermet går fint. Endret 29. september 2012 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå