Gå til innhold

[Løst] Mislykket sending Exchange/Outlook

skidd

Anbefalte innlegg

hvis man f.eks. har en liten exchange server, og i den serveren har jeg f.eks. to eposter, en jeg bruker, og en jeg mottar div på.

den jeg bruker div til er f.eks. [email protected]

hvis da noen sender en epost og skriver en liten feil, sånn at eposten kommer tilbake med at epost adressen ikke eksisterer, er der en policy eller noe som kan gjøre sånn at den tilbakemeldingen blir redirectet til [email protected] sånn den som sender eposten ikke får noe tilbakemelding?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hvis man f.eks. har en liten exchange server, og i den serveren har jeg f.eks. to eposter, en jeg bruker, og en jeg mottar div på.

den jeg bruker div til er f.eks. [email protected]

hvis da noen sender en epost og skriver en liten feil, sånn at eposten kommer tilbake med at epost adressen ikke eksisterer, er der en policy eller noe som kan gjøre sånn at den tilbakemeldingen blir redirectet til [email protected] sånn den som sender eposten ikke får noe tilbakemelding?

Takk for svar.

jeg tror ikke det finnes noen innebygd mulighet for å redirecte NDR meldinger i exchange. Men det finnes en mulighet for å sende en kopi, du kan lese mer her: http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb400930.aspx

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...