TomTucker Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg er på utkikk etter et vettig tilbud. Har en motorsykkel som er i deler, som skal sendes til Troms, fra sarpsborg. Posten tar ikke seg av den, bring er for bedrifter, å TNT er for bedrifter visst. Dette er fra privatperson, til privatperson. Pallen er en standard europall, med målene 180x80x50, da i CM. Noen tips til hvilken levrandør jeg kan bruke til dette, å til hvilken pris jeg kan forvente meg? cirkus 150kg, inkl vekt av pallen. Endret 28. september 2012 av TomTucker Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei. Kan du levere pallen på terminal/havn? Kan pallen hentes på terminal/havn av mottaker? Hva er ditt og mottakerens postnummer? Er målene inkludert pallen? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg forventer at pallen kan sendes for 800 kroner pluss moms og forsikring fra havn til havn. Det kan selvfølgelig hende at luringene skal ha havneavgifter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå