Laffe Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Tenkte jeg skulle slutte eller begynne å trappe ned på brus. Hvilken drikkevare er best for å erstatte brus ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) vann eller nesten alt er vel bedre enn brus Endret 28. september 2012 av itaSalat 2 Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvis du kommer til å savne sprudlingen: - Farris e.l. Hvis du kommer til å savne søtsmaken: - Lettbrus eller lettsaft Sistnevnte er dog ikke ideelt, siden du da opprettholder søtbehovet og tilfører tennene syre. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Olden eple syntes jeg er nice 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvis det er snakk om Cola light, eller light brus, er sjokolade i kombinasjon med litt kaffe, te eller noe koffein holdig best. Hvis det ikke er light brus, holder det uten sjokoladen og bare noe med litt koffein. Ibux er også bra de første dagene mot migrene. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg gikk fra 1 liter cola daglig til null brus på ca en uke. Byttet ut colaen med Orangina og Tines bokseiste med kullsyre, og etter en uke følte jeg ikke behov for verken cola, Orangina eller iste lenger. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Okey, takk.. SKal prøve ut det. Drikker mye vann daglig, men føler at det ikke gir meg noe særlig stor behov som det brus gjør. Har jo selvfølgelig planer om å bare drikke vann etterhvert, men nå som jeg skal klare å kutte ut brus, så må jeg ha et eller annet som gjør at jeg ikke har lyst på brus. Endret 28. september 2012 av Laffe Lenke til kommentar
festen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Det er et stoff i light brusen som ikke finnes i den vanlige brusen, og det er det mange blir avhengige av, og det er samme stoff som i mørk sjokolade. I vanlig brus er det kun koffein. Sukkeret er ikke vanedannende på samme måten. Endret 28. september 2012 av festen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Strekk deg etter en stor imsdal istedet for brusflaska. Koster halvparten og smaker bedre. Lenke til kommentar
vlc Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvorfor kjøpe vann på flaske når man har utmerket godt vann i springen? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvorfor kjøpe vann på flaske når man har utmerket godt vann i springen? For mye av det å drikke brus er å skulle ''kose'' seg, kjøpe seg noe godt og sånt der. Da kan man smått vende seg av det ved å heller kjøpe imsdal, og de store flaskene koster vel rundt sånn 11 kr. Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kjøp jus med kullsyre. Mmhm schmaker godth. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvorfor kjøpe vann på flaske når man har utmerket godt vann i springen? For mye av det å drikke brus er å skulle ''kose'' seg, kjøpe seg noe godt og sånt der. Da kan man smått vende seg av det ved å heller kjøpe imsdal, og de store flaskene koster vel rundt sånn 11 kr. De store flaskene (0,7L) koster vel 15-16 kroner. Det er de mellomstore halvliterne som koster 11-12 kroner. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 De store flaskene (0,7L) koster vel 15-16 kroner. Det er de mellomstore halvliterne som koster 11-12 kroner. Nei. På kiwi koster de gigantiske (vet ikke om det er 1,5 liter, men mener å tro at det er det) 11 kr (ca). Mindre praktiske å ta med å ha i veska, og de står som regel romtemperert. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Skjønner. Handler aldri på Kiwi. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tenkte jeg skulle slutte eller begynne å trappe ned på brus. Hvilken drikkevare er best for å erstatte brus ? TE! Jeg kuttet ut kaffe og økte så brusinntaket, nå kuttet jeg brus og det går bare i te ^^ -frank Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Nå er vel ikke juice eller iste så veldig mye bedre da de gjerne inneholder mye sukker, og har lav ph. Du behøver jo ikke nødvendigvis kutte ut brusen helt, men heller begrense inntaket til en eller to dager i uken? Bare en tanke. Endret 29. september 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Langt mindre sukker. Dessuten er isteen jeg drikker ikke søt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå