Gå til innhold

Les her før du kjøper CPU og Hovedkort!

Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Legge til

AMD Athlon XP2600+ 1.917 Ghz Barton

- Socket A 333MHz bus, 512kb

Jess, har gjort det nå :wink:

Genialt innlegg! Skal komponere en pc nå, og er ikke av de aller skarpeste innen data, så innlegget ditt hjalp masse! Fint at det finnes slike folk + "masse smileys"

Flott at posten var til hjelp da... sånt er alltid morsomt å høre :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Veldig bra jobbet syntes jeg! Jeg syntes det er fint noen gidder å ta initiativ til å skrive slike guider. Uansett om det er litt småfeil som alle ser ut til å pirke på, er det kjempe arbeid du har lagt inn idette..

STÅ PÅ!!

:woot:

Lenke til kommentar

takker, alltid morsomt med ros..

det kommer flere oppdateringer også, bare AMD og Intel hiver seg rundt, og kommer med noen nye CPU'er snart :D...

hehe, neida... jeg skal legge til prescott så snart jeg vet sikkert hvordan den blir, pluss at det blir vel en oppdatering på brikkesettene snart, men alderwood osv.

Lenke til kommentar
nVidia nForce 220D

Lansert i September 2001

Som dere ser er dette et heller gammelt brikkesett, men det hindrer det ikke i å komme med her. Et av de første (om ikke det første) brikkesettene som støttet Dual-Channle DDR. Ellers ganske basic støtte for AMD CPU'er. Den integrerte Lydkretsen på dette kortet er den første som støtter DirectX8.0

-AGP4x

-Støtte for DDR266Mhz SDRAM i Dual Channel Modus

-Støtter Athlon 200/266Mhz FSB DDR

nForce 220D har vel aldri hatt støtte for Dual-Channel modus.

Ellers en flott guide :thumbs: .

Lenke til kommentar
Men nå har det seg slik at AMD og INTEL brukes av svært få brukere, eller forbrukere eller andre mer skånsomme forbrukere eller ikke forbrukere eller ikke no.... hvis du skjønner... ?

looooooooool :thumbs:

Må bare føye meg inn i rekken av beundrere. Naysenays guide assa !!

*......and one apollox to rule them all.*

Lenke til kommentar
nForce 220D har vel aldri hatt støtte for Dual-Channel modus.

Ellers en flott guide  :thumbs: .

må nok skuffe deg der... Nforce220 har støtte for Dual Channel

(...)NVIDIA's nForce combines the good of both worlds. It is using the low-latency SDRAM (SDR or DDR) and offers two memory banks, which doubles the bandwidth and halves the latency(...)
Tomshardware.com "nForce" :dribble:

Ser det er feil i den "guiden". Det var nok litt for mye info der for at en nybegynner, som den tydeligvis er ment for, klarer å følge med.

Når det er sagt så er det jo bra at folk uoppfordret tar seg tid til å spre sin kunnskap.

Vel, det kan jo brukes som både oppslagsverk og nybegynnerguide... Bare les innledningen osv. så får du mye info som nybegynner :D

hvor magngen år brukte du på å skrive alt de der??

5-6 timer :thumbup:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...