Kea Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har SSF (Sparebanken Sogn og Fjordane) og venter på en betaling fra noen som har Sparebanken Vest. Det jeg da lurer på er hvor lang tid tar det vanligvis å overføre mellom disse to bankene (eller to forskjellige banker generelt) hvis overførselen er utført på en fredag før klokken 10? Kan jeg forvente at pengene kommer inn i løpet av dagen i dag, eller først innen mandag? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har ikke noe fasitsvar, men etter min erfaring tar det ca 24 timer når man overfører mellom to forskjellige banker. Vet ikke hvordan SSD og SV har det, men jeg mener å ha mottat penger på en lørdag før. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har SSF (Sparebanken Sogn og Fjordane) og venter på en betaling fra noen som har Sparebanken Vest. Det jeg da lurer på er hvor lang tid tar det vanligvis å overføre mellom disse to bankene (eller to forskjellige banker generelt) hvis overførselen er utført på en fredag før klokken 10? Kan jeg forvente at pengene kommer inn i løpet av dagen i dag, eller først innen mandag? Som jeg litt indirekte skrev i den andre tråden du stilte samme spørsmål, så bør pengene bli overført klokken 13:35, evt kl. 11:05. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Har ikke fått dem enda men det får så være. Får dem sikkert på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå