Thekicker Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg og noen venner har tenker til å reise til polen i høsteferien. Så jeg lurte på om vi børr drikke polsk vodka, eller ikke. Og jeg lurte også på om det er farlig eller ikke. Lenke til kommentar
TheBaws Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det er ikke farlig å drikke polsk vodka! men hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Du sier i en annen tråd at du er 14. Får dere lov å reise alene? Hvis ja, så er svaret nei, du bør ikke drikke vodka, enten den er polsk eller ikke. Om du reiser med dine foreldre eller andre voksne: Gjør som de sier. Les heller på prøven i hinduisme du, enn å tenke på vodka. Geir 2 Lenke til kommentar
Thekicker Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 jeg er 17år:) jeg skrev at jeg er 14, fordi en venn av meg ba meg skrive det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 jeg er 17år:) jeg skrev at jeg er 14, fordi en venn av meg ba meg skrive det. Det var trist. Vi bruker vår tid til å hjelpe folk som fortjener det, og dette føles etterhvert som noen som kjeder seg i skoletiden. Geir 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ble det noen Polentur? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Skummelt å tenke på hvor mange unge nordmenn i 18-25 alderen drar ditt bare for å drikke, og kjøpe horer (det er fult lovlig der). Skjønner ikke hva de tenker med... 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) og kjøpe horer (det er fult lovlig der).Ikke for nordmenn:http://www.regjering...-og-i-utla.html Endret 6. oktober 2012 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå