Thekicker Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Er det rart at jeg prøver med på eks kjæresen mins, bestevenn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Nei, det er ikke rart, så lenge dere er ferdig med hverandre. Men det kan fort bli rart, om dere ikke er det eller skiltes som uvenner. Du vil ikke komme i en situasjon som skaper splid mellom bestevenner, det komer det aldri noe godt ut av. Med forbehold om at jeg er en gammel mann og ikke vet hvordan dagens ungdom tenker. Geir Lenke til kommentar
Thekicker Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Jo takk skal du ha, har det skjedd med deg elr Lenke til kommentar
TheBaws Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har det skjedd med deg å eller? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 "deg også"... Har hva skjedd med meg? At jeg har prøvet meg på en ekskjæreste, at jeg har vært ekskjæresten eller at jeg har vært bestevennen? Jeg ser du sier du er 14. Da vil jeg foreslå at du snakker med eksen. Det er litt for tidlig til at man kan forvente at sosiale normer gjelder. Litt for tidlig til å ha en ekskjæreste, for den saks skyld... Geir Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 De vokser så fort opp nå for tiden, Geir. Haha. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Nå innrømmer TS i en annen tråd at h*n ikke er 14 allikevel, men angivelig 17. Jeg tror ikke jeg gidder bruke tid på folk som ikke er ærlige. Beklager. Geir 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg