jjepp Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har kjøpt trådløst tastatur/mus fra Logitech (MK710). Klarte å miste den lille bluetooth mottakeren som skal stå i pcen. I butikken jeg kjøpte denne sa de at jeg måtte kjøpe alt på nytt (1000kr) fordi receiveren er forhåndsinnstilt til det tastaturet jeg har kjøpt. Stemmer dette? Lenke til kommentar
vassilliev Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det stemmer vel ikke. Jeg har kjøpt tastatur og mus separat og bruker kun en mottaker. Det vil si jeg har en liggende ubrukt hvis du er interessert.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ny adapter kan kjøpes her. 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) En splitter ny reciever vil koste deg rundt 100 lappen hvis jeg ikke husker feil http://www.logitech....promotions/4872 fant en link til deg i samme slengen jeg hehe var visst ikke kjapp nok gitt Endret 28. september 2012 av technicality Lenke til kommentar
jjepp Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Takk for svar! Da vet jeg at jeg ikke skal gå tilbake på expertbutikken jeg kjøpte det på.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå