Caddy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 No sted dette kan skaffes fra? CD key står på undersiden av laptopen jeg har fått i oppdrag å fikse.. Merk: Norsk. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Mener å huske at MCE XP kun var på engelsk også måtte man bruke MUI pakke for å endre språk. Husk man ikke får 100% norsk f.eks mediacenter og enkle andre ting blir på engelsk. 1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Finnes ikke no "All in one" pakke med alle språk feks? Lurte på om jeg kunne bruke ei vanlig XP plate, og hive inn key`en jeg har, også installerte den kun MCE? For MCE følger jo med XP, eller MCE er en nedstrippa versjon av XP...? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det er riktig det LMH1 sier. MCE Xp er kun på Engelsk men med i den Norske pakken er det en lokaliseringscd med en installasjonspakke på 155MB. Fila heter mcelocpack_NOR Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Så da installerer jeg engelsk MCE versjon, bruker nøkkelen jeg har, (eller får jeg spørsmål om den i det hele tatt, evt skip), updates, språkpakke ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Folk har rett og ikke helt rett. Jeg har Windows Media Center liggende og den inneholder fire CD plater, der den siste platen gjør den "norsk". Du må jo ha nøkkel for å installere den, så om du sender en PM kan vi jo se om jeg får hjulpet deg med selve filene. Men det blir i morgen. Endret 28. september 2012 av myhken Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg fant begge deler på diverse ymse nettsider. Feks en 39 in 1 dvd med forskjellige xp versjoner. Får teste det ut. Få seeds på "gjørmegnorskfilen" så må sjekke i morra eller noe om den er lasta i det hele tatt. Takker for svar folks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå