Kurt Lekanger Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Apples nye smartmobil er tilgjengelig i norske butikker. I dag kan du kjøpe iPhone 5 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Nei takk, har en 4s og er meget fornøyd, den lille skjermen holder lenge for meg. Blir ikke kvitt den med det første, kanskje den er brukt opp iløpet av 3-4 år og da blir neste mobil kanskje en Samsung? HTC og Nokia ligger ikke langt bak. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med deg. Har også en 4S og er kjempe fornøyd. Ser ingen grunn til å bytte nå. Og FY for noen priser! Skulle ikke denne koste det samme som 4S gjorde? Husker ikke helt jeg, men det kan vel ikke stemme?? Lenke til kommentar
thfi Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med deg. Har også en 4S og er kjempe fornøyd. Ser ingen grunn til å bytte nå. Og FY for noen priser! Skulle ikke denne koste det samme som 4S gjorde? Husker ikke helt jeg, men det kan vel ikke stemme?? Kjøpte den i dag. Det er samme priser hvertfall på www.apple.com/no Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med deg. Har også en 4S og er kjempe fornøyd. Ser ingen grunn til å bytte nå. Og FY for noen priser! Skulle ikke denne koste det samme som 4S gjorde? Husker ikke helt jeg, men det kan vel ikke stemme?? Kjøpte den i dag. Det er samme priser hvertfall på www.apple.com/no:) Ok. Bare jeg som husker feil da. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Lugubre nettbutikkar melker markedet før komplett, cdon og andre vanlige aktører får mobilen på lager. De som breker høyest kjøper mobilen til dei prisane der utruleg nok. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med deg. Har også en 4S og er kjempe fornøyd. Ser ingen grunn til å bytte nå. Og FY for noen priser! Skulle ikke denne koste det samme som 4S gjorde? Husker ikke helt jeg, men det kan vel ikke stemme?? Kjøpte den i dag. Det er samme priser hvertfall på www.apple.com/no:) Ok. Bare jeg som husker feil da. http://www.dinside.no/903140/her-er-iphone-5-prisene Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kommer nok til å kjøpe iPhone 5 om en måneds tid, når jeg er sikker på at første batch av produksjonen er omsatt. Greit å få luket vekk noen eventuelle "barnesykdommer" som gjerne følger det første partiet av et produkt. Så det blir nok litt mer brukstid på Galaxy S2 og 3GS'en Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Bestilte en slik en idag tidlig, den var et par hundringser dyrere enn det 4S var ifjor.. Var også innom og prøvde en i butikken idag. Det skal sies at jeg ikke er en fan av 16:9 formatet, men denne er faktisk ikke så gale. Akkurat passe stor til å betjenes med en hånd, og hva skade gjør vell litt mer høyde? bedre det enn 3.5" Terningkast 5 er jeg ganske enig i. Anbefales! Endret 28. september 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg