myhken Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Sikkert et kjempe dumt spørsmål, men jeg lurer faktisk på om noen som skal på litt harry shopping om ikke så lenge kunne tenke seg å kjøpe meg seg 12-15 poser med: Estrella American Dip Bare den beste dippen som finnes, men jeg gidder ikke å dra til Sverige for å kjøpe bare den. Prisen ligger på ca 10 SKR per pakke. Har funnet en nettbutikk som selger de, men da kommer det på nesten 500 kroner for det samme. De selger de stort sett alle steder der de selger Estrella produkter. Jeg tenkte at jeg kunne betale 50% av summen inn på en paypal konto. Og så de siste 50% når jeg får varene. Om det ikke er et medlem som er godt kjent her på forumet som jeg kan stole på. Det er jo ikke noe vekt, så kan sendes i vanlig brev her hjemme. Noen som skal til Sverige veldig snart, som kunne tenke seg å gjort meg denne tjenesten??? Endret 30. september 2012 av myhken Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det er jo bare en liten kveldstur for deg om du bor i Larvik Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Det er jo bare en liten kveldstur for deg om du bor i Larvik Skal jeg kjøre rundt begge veier snakker vi 6 timer med kjøring. Så handlingen. Tar jeg svenskebåten må jeg ut med minst 175 kroner en vei, og ta tar turen enda lengre tid. Og det er jo meningsløst å kun dra til Sverige for 10 dip poser. Men trenger virkelig ikke noe annet akkurat nå. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Du vet at Estrella og Maarud er det samme, bare forskjellig merkenavn i Sverige og Norge? Endret 28. september 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Du vet at Estrella og Maarud er det samme, bare forskjellig merkenavn i Sverige og Norge? Jepp, men av en eller annen grunn finnes ikke American typen her i Norge. Før het dem U.S Original og den var innom Norge for mange mange år siden, men etter det har den kun vært i Sverige. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 De selger det på Godterislottet i Pilestredet, så er du i hovedstaden er det bare å hamstre.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Takker. Fikk et lite lager nå, en i familien og en på jobb reiste samme helg, og tok begge med seg nok dipmix for det neste året og mer til. Men er jeg i Oslo så får jeg ta en tur innom.... Endret 16. oktober 2012 av myhken Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Bedre enn Holiday dipp'n? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Mye bedre. Jeg synes ingen av dem de selger i Norge er noe gode. Men American er super god.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå