Goody Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Det stemmer ikke helt at det koster 150 kr å oppgradere sw, alternativt å sende den inn 2-3 uker på garantien. Det finner mange serviceverksteder rundt om i dette lange land som gjør dette på garantien mens du venter. Det vil si sånn ca 15 min til 1 time. Måtte vente 1 time på Nordialog i Stavanger p.g.a stor pågang den dagen jeg oppgraderte på garantien. Det synes jeg var helt greit og topp. Selv om mange har kjøpt telefoner hos webshoper, kan de oppsøke nærmeste serviceverksted som har avtale med mobilleverandøren og få dette gjort gratis på garantien. Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hmm, kan se ut som R3B er siste, noen som vet når den er tilgjengelig i Norge? Blir lagt inn i nye telefoner fra slutten av september står det. Fant denne linken i tråden om at java suger på T610: http://www.sonyericsson.com/developer/semc...hive.jsp#news71 SlowScan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå