Gå til innhold

Firmware til T610

Goody

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg flash SE T610 i tr.heim om jeg går for en T610?Eller kommer den med nyeste Firmware?

Det er ikke sikkert den kommer med nyeste firmware. Jeg kjøpte min for ca. en uke siden, og den kom med gammel firmware. Kjøpte min på Lefdal (v/City Syd). Tror det er større sjanse for å få siste firmware hvis du kjøper en rød/blå utgave (vet ikke om de finnes med gammel firmware i det hele tatt?).

Uansett: Noen som vet om et sted i Trondheim? Vil gjerne få den flashet.

Lenke til kommentar
Hvordan ser du hvilken firmware du har på telefonen da??

Du kan flashe telefonen hos Reidar Myhr i Tempeveien 23. Koster ca. 150 kroner å få det gjort på 10 min, eller du kan levere inn telefonen gjennom garantiordningen ( 2-3 ukers behandlingstid). Var verdt de 150 kr det kostet.

Andreas

Lenke til kommentar

Koster det virkelig 150kr for å få flashet telefonen?! eller vente i 2-3 uker ? FYFa*n!

Det er iallefall en dårlig årdning. Ikke noen andre i tr.heim som gjør dette da? på stedet liksom.

btw: Mister man alt innhold på mobilen når man flasher den? sms, ringetoner, bilder osv..

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke helt at det koster 150 kr å oppgradere sw, alternativt å sende den inn 2-3 uker på garantien.

Det finner mange serviceverksteder rundt om i dette lange land som gjør dette på garantien mens du venter. Det vil si sånn ca 15 min til 1 time.

Måtte vente 1 time på Nordialog i Stavanger p.g.a stor pågang den dagen jeg oppgraderte på garantien. Det synes jeg var helt greit og topp.

Selv om mange har kjøpt telefoner hos webshoper, kan de oppsøke nærmeste serviceverksted som har avtale med mobilleverandøren og få dette gjort gratis på garantien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...