Slettamann Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Lav sol, mørke skygger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Knall flott landskap i nydelig lys og høstfarger. Det eneste som trekker ned i mine øyne er husveggen. Klarer ikke helt å se hva den gjør i bildeflata? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med Trond her..kutt veggen og du har et meget delikat bilde Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Takk for tilbakemeldinger Det er nok ikke bare å kutte ut husveggen. det fører til at bildet blir ubalansert (V2) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Strålende fint og høstlig motiv. Fanget på en fin måte! Litt enig med trond mht. husveggen kanskje.... ! V2 ble iallefall mye finere.... Endret 28. september 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Stemningsfullt! Jeg liker v1 best - oppfatter mer dybde og øynene mine trekker lengre bak i bildet . Det mørke gir stemning, men er nok av det i V1. Og huset gir både en historie, og balanse til bildet som du selv sier. Basert på personlig inntrykk, vi er ikke alle like Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Nydelig høstbildet. Litt enig med J1 og Slettamann, blei litt nakent etter at husveggen forsvant, tror den veier mye opp for det litt mørke fjellmassivet til venstre i bildet Samtidig ser jeg at husveggen stjeler litt av oppmerksomheten,for det var vel egentlig den vakre naturen som skulle sjåast Hang meg dessverre litt opp i at veggen bare var 3/4 nymalt opp mot toppen ...... Endret 29. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg