Gyr0 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har nå sett to av tre dokumentarer om Vikinger, lagd av BBC. Meget interessant Vi antar at du ikke ville blitt gjort til slave. Hvis du i morgen hadde våknet opp i et vikingsamfunn og visst at det var ingen vei tilbake. Med den kunnskapen du har i dag, hva ville du brukt den til ? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Prøvd å lage en TV, mislyktes og heller satt igang med å lage tretiner som de andre. Kanskje ville jeg skåret ut en TV av tre bare for å late som den var ekte 5 Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg ville lært meg bokstavene og språket skikkelig og lært folk å skrive mot betaling. 3 Lenke til kommentar
espendejo Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Tatt fram sverdet og umiddelbart begynt kristningen av landet. Endret 30. september 2012 av espendejo 3 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Ville smakt på ekte mjød og tatt et sverd, plyndret, voltatt og skålet til jeg døde av å bli halshugget edit: hva heter forresten dokumentarene? Endret 30. september 2012 av The_Tom 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 30. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Stoppet kristendommen På det litt mer realistiske punktet ville jeg nok gjort alt jeg kunne for å overleve. Bli stor, sterk og mektig. Kanskje funnet en rolig plass og satt meg til ro med en familie. Endret 30. september 2012 av uTukt 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Credibility Skrevet 30. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Risset inn en beskjed i stein i nærheten av pre-2000 versjonen av meg. "Invester stort i Apple-aksjer" Endret 30. september 2012 av Credibility 21 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Blitt den største fysikeren, kjemikeren og biologen i verdenshistorien. Hadde sannsynligvis endt med dødsstraff. 7 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Lese/ skrive/ trykke bøker. + lære kunsten og lage skikkelige trebåter. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Tatt meg en ronk og chilla med en joint etterpå. 5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 røke fleinsopp da eller? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Oppdaget Amerika 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 30. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2012 Ville brukt kunnskapen man har om illusjoner og triks, samt vitenskap til å få folk til å tro at jeg er en gud/guds sønn. Skapt en egen religion om meg selv. 16 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 jeg ville umiddelbart begynt med å pumpe olje 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Ville smakt på ekte mjød og tatt et sverd, plyndret, voltatt og skålet til jeg døde av å bli halshugget edit: hva heter forresten dokumentarene? http://www.bbc.co.uk/programmes/b01ms4xm Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Krysset fingrene for at jeg ikke fikk en eller annen bagatellmessig sykdom som var dødelig på den tiden. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Morsomt spørsmål. Det første jeg hadde gjort var å kvitte meg med de klærne jeg eventuelt hadde på meg. Deretter smurt meg inn med møkk og skitt i håp om at noen ikke drept meg det sekundet de så meg. Hvis jeg nå hadde flaks å ikke ble drept og de tok meg inn i varmen hadde jeg funnet et kart og pekt på et sted utenfor hva de hadde tegnet opp slik at de forsto jeg kom fra et sted langt, langt unna. Måtte og ha brukt en del tid på å lære meg språket. Deretter ville jeg ha levd sammes med de frem til den dagen jeg døde. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Blitt kjent med folka rundt meg, skaffet meg mat og klær, og startet på en laang spasertur til nåværende hjemplass, for å se hvordan det ser ut. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 1. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober 2012 + Ville selvsagt ha hugget ut noen runer som ville fått dagens arkeologer til å miste nattesøvnen 13 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det første jeg hadde gjort var å kvitte meg med de klærne jeg eventuelt hadde på meg. Deretter smurt meg inn med møkk og skitt i håp om at noen ikke drept meg det sekundet de så meg. Jeg tror ikke det å se ut som en slave vil være noen fordel. Blitt kjent med folka rundt meg, skaffet meg mat og klær, og startet på en laang spasertur til nåværende hjemplass, for å se hvordan det ser ut. Sannsynligvis er det midt i skauen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå