Gå til innhold

Ny skole pc og litt spill

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg trenger en ny laptop. Den skal hovedsaklig brukes til skole men muligens litt spilling, Vil helst at den skal koste 4300 eller mindre. Spillet jeg kunne tenke ville vært greit å ha på den er Guild wars 2 siden det går for det meste i det :p

Jeg har sett litt på denne men jeg har ikke oppdatert meg noe særlig på specs osv.

lurer på om denne: http://www.dustinhom...artpage_datorer (eller noen annen pc til under 4500) kunne kjørt GW2. Grafikken trenger ikke være det beste, bare det ikke lagger =)

Endret av cheeze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Niks, nei, njet, no. For å klare å dra GW2 i medium oppløsning med ca 40fps så trenger du et GTX660M som f.eks sitter i maskinen jeg har linket under. Det er også en av de billigste maskinene som klarer det. Merk at Windows ikke er inkludert i prisen så det må påregnes rundt 900kr i tillegg.

Multicom Xishan W350E 15.6" Full-HDMatt Intel Core i5-3210M, 8GB, 500GB, GeForce GTX 660M 2GB GDDR5, BT, HDMI, USB3.0, nVIDIA Optimus, Uten operativsystem, pris 6495kr

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, men jeg lurer på om prosessoren er sterk nok, siden jeg har dårlig erfaring med amd sine prosessorer. Og siden kabinettet på laptopen ser ut som er i ganske billig plastikk, kan det tenkes at den blir varm fort.

Prosessoren skal vel egentlig ikke være noe problem, spesielt på laptoper, som brukes til skole ol, da selv en Intel atom kan dra word osv og WoW(10 FPS).

Angående kvalitet, har jeg bestillt denne selv, sammen med to RAM brikker til den på til sammen 8GB. Hvis du vil kan jeg komme tilbake og fortelle hva jeg syntes om kvalitet osv. etter at jeg har prøvd den, men det må bli etter torsdag 4.10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...