Supascoopa Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Er på utikk etter Wind Waker til Gamecube, men de få nettbutikkene jeg har funnet det på, koster det nærmest samme som ett nytt spill, å min lokale gamestop sjappe har ingen gamecube spill. Hvor kan jeg bestille det til en rimelig pris? helst en norsk butikk, ikke stoka på å betale en masse i frakt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Zeldaspill til GC dukker opp på bruktmarkeder(finn) og QXL og tilsvarende fra tid til annen. Men det fleste som skal selge Zeldaspill til gamecube tror det er superettertraktet og skal ha 700kr + for det. Det er en som skal selge Windwalker her, men han har ikke funnet ut til hvilken pris ennå. Lenke til kommentar
Supascoopa Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Finnes det ikke noen nettbutikk som selger det til en rimelig pris? helt latterlig att det er så dyrt Lenke til kommentar
IIIIsNIIII Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har Wind Waker til GC, meget pent brukt, det kan du få for en cola:) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Gamecubespill lages jo ikke lenger så de få som dukker opp har lett for å koste alt for mye og spesielt da Zelda og Mario spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå