Geekeern Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hei, kjøpte en SSD på 120 GB, den skal kun Windows 7 (+ windows oppdateringer) og BF3 værte installert på. For med andre ord skal SSD være boot. Og har nå kjøpt meg en Seagate Barracuda 2 TB (7200RPM) på denne harddisken ønsker jeg å bruke som standard-lagring. Slik at om en programvare eller noe lignende installeres så installeres det KUN på HDD og ikke SSD. Hvordan er fremgansmåten for å sette HDD som standard lagring? og SSD som boot? Siden HDD er NY så får jeg opp følgende melding/alternativ. Noen som vet hva jeg skal gå for mitt behov? Se vedlegg for bilde Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Velg MBR, det er det normale på disker til og med 2 TB. Første del av spørsmålet har kun med WIndows å gjøre, ikke lagringsmediet. Endret 27. september 2012 av Hårek Lenke til kommentar
MistaMista Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei. Jeg slenger meg på her, trenger litt hjelp. jeg har ssd til systemdisk og 2 x 2TB Barracuda. den ene fikk jeg i posten idag, og den får jeg ikke til å vises.. finner den i bios, men der står den som "slave" sammen med SSD disken. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
MistaMista Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei. Jeg slenger meg på her, trenger litt hjelp. jeg har ssd til systemdisk og 2 x 2TB Barracuda. den ene fikk jeg i posten idag, og den får jeg ikke til å vises.. finner den i bios, men der står den som "slave" sammen med SSD disken. hva må jeg gjøre? Jeg fant det ut. hehe, var ikke så vanskelig allikevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå