Telefonsvarer Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg skal ha nytt bord. Jeg har totalt ca 200cm plass. Kanskje 197 eller noe. På IKEA finner jeg masse 150cm bord. Det blir litt bedre enn 120cm-ish som jeg har nå. Men skal ha noe på minst 170-180. Gjerne noe som dekker hele plassen, men vet ikke om 200cm bord ville passet, og vet ikke om det funker bra å kappe av noen cm i hver ende. Noen som vet disse tingene? Har sett på: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50121453/ Målet er å ha plass til 3 skjermer (23-24"), og en laptop. Kan gjerne ha en skuff, så lenge det ikke hindrer meg i å trille under bordet med beinene.vil også kunne sitte midt på bordet, sikker på venstre side nå pga smådumt bord (var jævli kult tidligere, da kunne ha CRT'en inni pulten på en måte). Vil helst ha noe svart. Men så lenge det ikke er rosa etter hvit funker det vel.Kan ha opptil ca 90cm bredt. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Sjekk ut Galant-serien til IKEA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå