- mOtz^ - Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Skal sette opp en ny nettside, også har jeg begynt å tenke litt på det med at nettsiden skal passe til mange typer nettlesere. Så jeg lurer bare på hva jeg bør ta hensyn til iforhold til dette? Har dere noen konkrete anbefalinger til hva jeg må implementere i systemet mitt for å dekke meste mulig av dette problemet? Også lurer jeg på en annen ting: For jeg vet om f.eks. CSS reset, men finnes det noen andre verktøy jeg burde ta med i produksjonen av siden? Endret 27. september 2012 av - mOtz^ - Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Holder på med å Oi, tror du må skrive posten ferdig kompis! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Holder på med å Oi, tror du må skrive posten ferdig kompis! Jepp. Endra første post nå! Endret 27. september 2012 av - mOtz^ - Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jepp. Endra første post nå! Det er bra! Lenke til kommentar
agm Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Du kan jo ta en titt på HTML5 Boiler Plate. Gir en del anbefalinger ift bl.a. god nettleserstøtte! 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Bruk http://validator.w3.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå