frank fiction Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 noen som vet om jeg trenger half-life for å spille CS, nåe jeg har kjåpt day of defeat-pakka? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Uten å si noe for sikkert, men sannsynligvis. CS er tross alt en mod til HL, på likhet med DoD og det er derfor naturlig at du trenger "hovedspillet" for å bruke en annen mod. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Du kan lett spille cs med dod-retailen Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kul signatur, As Lenke til kommentar
frank fiction Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 ga f i alt og kjøpte half-life generation-pakka jeg... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Siden denne tråden heter "Day Of Defeat", så tar jeg å stiller ett DOD spørsmål: Hvordan få crosshair størrelsen til å bli mindre, og at fargen blir f.eks. Oransje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå