Ullsokk Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Først min gamle pc: Intel P2 266mhz GeForce2 Mx400 256mb SDram 32x cd-rom 3gb harddisk Så spørsmål: Det var en del drit på denna maskinen så jeg formaterte den. Når jeg starta den opp igjen etter formateringen kommer det en feilmelding..Invalid system disk..Jeg hadde satt inn en oppstartsdiskett seff...Diskettstasjon virker ikke!! Den lyser og prøver å lese..Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har du skjekket at floppy står som første boot device? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Det kommer bare sånn oppstart fra diskett..jeg prøvde til og med å dra ut diskettstasjon ledningene,men uten hell.. Til du som sa at floppy står som første device: det burde vel gå uten floppy som første device når den spør om diskett i begynnelsen??eller.... Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Den spør ikke etter en Floppy men en disk med oppstarts filer. Det være seg Floppy, HD, CD eller SCSI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå